بازدید 5177
۱
سوژه

دیدار دادکان با رئیس جمهور برای بازگشت به ریاست فوتبال؟

ر ابتدای عمر دولت روحانی به او پیشنهاد وزارت ورزش داده شده بود اما توافقات اساسی بین نماینده رئیس جمهور یعنی شریعتمداری با دادکان ایجاد نشده بود اگر ثبت نام انتخابات تمدید شود و دادکان هم در انتخابات شرکت کند قطعاً این حضور بی ارتباط با دیدار امروز نخواهد بود.
کد خبر: ۵۷۷۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱ 02 April 2016
 امروز دادکان رئیس سابق فدراسیون فوتبال کشورمان به دیدار رئیس جمهور، حسن روحانی رفت، این جلسه عیدانه شایعات زیادی را قوت بخشید.
به گزارش تابناک ورزشی، محمد دادکان قبلاً گفته بود اگر روحانی، رئیس جمهور از او دعوت به عمل بیاورد در انتخابات شرکت خواهد کرد.
نکته مهم این است که فرصت ثبت نام در انتخابات به پایان رسیده است اما همان موقع هم اعلام شد به علت عدم احراز برخی از شرایط قانونی در انتخابات، این ثبت نام تمدید خواهد شد، همان موقع برخی عدم شرکت افرادی چون کفاشیان و علیرضا اسدی را به علم آنها دال بر این که ثبت نام تمدید خواهد شد تأویل کردند.
البته در این دیدار برخی دیگر از افراد صاحب منصب جدید و گذشته نظام هم با روحانی دیدار کردند اما دیدار دادگان با توجه به ادعای گذشته او می‌تواند اهمیتی قابل توجه داشته باشد.
دیدار دادکان با رئیس جمهور برای بازگشت به ریاست فوتبال؟
در ابتدای عمر دولت روحانی به او پیشنهاد وزارت ورزش داده شده بود اما توافقات اساسی بین نماینده رئیس جمهور یعنی شریعتمداری با دادکان ایجاد نشده بود.
اگر ثبت نام انتخابات تمدید شود و دادکان هم در انتخابات شرکت کند قطعاً این حضور بی ارتباط با دیدار امروز نخواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خدا کنه محمد دادکان بیاد بهترین رییس فدراسیون فوتبال بعد از صفایی فراهانی بوده.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار