بازدید 33875

شرایط حذف یارانه ۲۴ میلیون نفر اعلام شد

پورابراهیمی از مشخص شدن اولویت های حذف یارانه ۲۴ میلیون پردرآمد خبر داد و گفت: دولت مجوزهای لازم برای شناسایی وضعیت درآمدی، هزینه و دارایی افراد را در اختیار دارد.
کد خبر: ۵۷۷۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳ 02 April 2016
پورابراهیمی از مشخص شدن اولویت های حذف یارانه ۲۴ میلیون پردرآمد خبر داد و گفت: دولت مجوزهای لازم برای شناسایی وضعیت درآمدی، هزینه و دارایی افراد را در اختیار دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، پورابراهیمی از مشخص شدن اولویت های حذف یارانه 24 میلیون پردرآمد خبر داد و گفت: دولت مجوزهای لازم برای شناسایی وضعیت درآمدی، هزینه و دارایی افراد را در اختیار دارد.

محمدرضا پورابراهیمی سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 95 افزود: براساس قانون، یارانه باید به افرادی تعلق گیرد که با میزان درآمد آنها تناسب دارد اما این موضوع در دولت گذشته و کنونی رعایت نشد.
 
وی تصریح کرد: براساس مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه 95، دولت مکلف شد نسبت به حذف یارانه 3دهک بالای درآمدی اقدام کند و منابع آن باید صرف اشتغالزایی در کشور شود.
 
پورابراهیمی اظهار داشت: 3 دهک بالای درآمدی حدود 24 میلیون نفر از خانوار ایرانی را شامل می‌شود.
 
وی ادامه داد: منابع آزاد شده از محل حذف یارانه این افراد، صرف اشتغال با اولویت افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی خواهد شد.
 
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 95 در مورد معیار حذف یارانه 24 میلیون خانوار پردرآمد ایرانی نیز گفت: بخش عمده حذف یارانه این افراد با تمرکز بر درآمد آنان است که در گروه های ذیل قرار دارند:

گروه اول:
کلیه تجار و صاحبان مشاغل آزاد که درآمد سالیانه آنها حداقل 35 میلیون تومان است.
 
گروه دوم :
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، قضات ، اعضای هیئت علمی دانشگاه ها  و موسسات آموزشی و پژوهشی و دولتی و غیر دولتی، پزشکان و دندانپزشکان .

گروه سوم:
کلیه کارکنان دولت و قوای سه گانه ، شهرداری ها و کلیه موسسات عمومی و موسسات عمومی غیردولتی و کلیه کارکنان نیروهای مسلح و بازنشستگان کشوری و لشکری، کلیه حقوق‌بگیران و مستمری‌بگیران مشمول تأمین اجتماعی و همه دریافت‌کنندگان حقوق و مستمری بخش دولتی و غیردولتی که دریافتی سالیانه آنها از 35 میلیون تومان بیشتر است.
 
گروه چهارم:
کلیه مدیران و اعضای هیئت مدیره و بازرسان شرکت های دولتی و غیردولتی و وابسته به دولت و نهادهای عمومی غیردولتی، کلیه مدیران و اعضای هیئت مدیره و روسا و معاونین مناطق و شعب بانک ها و بیمه ها و موسسات مالی و اعتباری، کلیه کارکنان و اشخاص حقوقی دولتی و غیردولتی که دریافتی سالانه آنها بیشتر از 35 میلیون تومان است.
 
گروه پنجم:
کلیه ایرانیان مقیم خارج از کشور نیز از دریافت یارانه منع شدند.
 
گروه ششم:
کلیه کسانی که در 3 دهک بالای درآمدی هستند و در گروه های یاد شده ذکر نشدند.
 
پورابراهیمی گفت: شفافیت اطلاعاتی در اقتصاد کشور، امری کاملا ضروری است و ما نمی توانیم کشوری باشیم که اطلاعات اقتصادی خانوارها وجود نداشته باشد.
 
وی افزود: در تمام کشورهای توسعه یافته ریز اطلاعات اقتصادی افراد و خانوارها وجود دارد و یکی از شرایط پیشرفت اقتصادی وجود این اطلاعات است.
 
سخنگوی کمیسون تلفیق گفت:  دولت مجوزهای لازم برای شناسایی وضعیت درآمدی، هزینه و دارایی را در اختیار دارد، مدل های مختلفی که می تواند افراد و خانوارها را طبقه بندی کند.
 
پورابراهیمی اظهار داشت: اطلاعات نظام بانکی در اختیار دولت هاست اما هیچوقت این اطلاعات افشا نمی شود و در اختیار کسی هم قرار نمی گیرد. این اطلاعات برای برنامه ریزی اقتصادی لازم است و «سرک کشیدن» محسوب نمی شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۶۷
انتشار یافته: ۱۰۰
لطف کنید اول یارانه افرادی کم کندکه میلیاردی هستند و شغل آزاد دارند شاید آنها در لیست یارانه بگیر دولتند معلوم هم نیست که نباشند
اگر اصلا طرح هدفمندی یارانه ها را نخوایم چه باید بکنیم!!!!مثل سابق ادامه داشته باشه با این ترفند هم قیمت ها ازاد شد وهم دارن یارانه رو قطع میکنن
پاسخ ها
سینا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
حذف یارانه افراد چه ثروتمند چه مستمند خلاف است و اگر افراد با میل خود از دریافت یارانه انصراف ندهند و یارانه شان قطع شود حکم دزدی دارد
یارانه بردارد بنزین به فوب یا فوت خلیج فارس نکند راستی فوب خلیج فارس مگر چند است گویا دولت ایران حقوق کارمندان کشورهای مثلا عربی پرداخت می کند یا اروپایی خدایی من نمی دانم دولت ایران بر کدام ملت حکومت می کند که هم چیز بر اساس دلار یا درهم حساب می کند الی حقوق ملتش
خداروشكر همين يك شرط توسعه يافتگي محقق نشده بود كه اون هم با اجراي اين طرح عملي ميشه.!!!
برو عمو حنای شما دیگر رنگ ندارد افراد تحت بهزیستی را ماهی 30 تا 50 تومان به هزار منت و پرونده و دوسیه به خواری و ذلیلی می دهید کی دلتان به حال انها می سوزد ؟
آقا به خدا من یک کارگر هستم با 4 سر عائله که هیچکدوم از شرایط بالا رو هم ندارم تو عمرمم یه بار پامو از 20 کیلومتری خ.نم بیرون نذاشتم.از اسفند یارانه همه خانواده ام رو قطع کردند هرجا هم می رم هیچکی جوابگو نیست چرا قطع کردند حداقل خدمون بدونیم برای چی شاید چیزی بهمون ارث رسیده خدمون خبر نداریم.
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
دفتر اصلی و مرکزیش حوالیخیابان فاطمی یا میدان فاطمی هست..بری اونجا از هر کی بپرسی بهت نشون میده اونجا جواب قطعیشو بهت میدن
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
یعنی میگید این آدم راست میگه ؟! 4 سر عائله ،20 کیلومتر ،اینترنت ...
اقا من وقتی ازدواج کردم تا اومدم از خانواده پدری جدا بشم گفتند بیایید ثبت نام جدید برای یارانه و بعد هم گفتند باید با خانواده قبلی ثبت نام کنید تا به موقع اعلام کنیم و بیایید جدا بشید. بعد هم رفتیم نامه دادیم که جدا بشیم ولی نکردند و حالا به خاطر من یارانه پدر و مادرم را قطع کرده اند. در حالی که اونها بازنشسته هستند. جزو یچکدام از گرههای بالا هم نیستند. حالا من باید چیکار کنم که بتونم از پدر و مادرم جدا بشم که لا اقل یارانه اونها برقرار بشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
باید ازدواج نمیکردی!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
اگه قبوا داری وضع مایت خوبه
از جیب مبارکت بده
پرداخت یارانه از اول طرح اقدامی ناصواب و غیر منطقی بود در کشورهای پیشرفته نقدینگی را از سطح جامعه جمع آوری نموده و در تولید سرمایه گذاری می کنند که که هم باعث رشد اقتصاد جامعه می گردد هم به حل معضل بیکاری کمک می کند به نظر من بجای پرداخت یارانه این دو نقطه را مورد توجه و ارزیابی قرار دهند که عواید آن بسیار بیشتر از پرداخت نقدی به مردم می باشد
پاسخ ها
1
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
تو می خواهی یارانه ات رو ببخش، چکار به ثواب و منطق ما داری. این همه ثواب برو یکی دیگه رو انتخاب کن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
مگه ما به پولای آزاد شده کاری داشتیم که شما به یارانه ما کار دارید.
ی افزود: در تمام کشورهای توسعه یافته ریز اطلاعات اقتصادی افراد و خانوارها وجود دارد و یکی از شرایط پیشرفت اقتصادی وجود این اطلاعات است.

ریز مشکلات مردم و قسط هائی را هم که برای یک سر پناه از چند جا گرفته اند میدهند در کنار 35 ملیون میبنند.
خوب اقدام کنیددیگه
بچه دو قلو دارم قطع نکنید . ضمنا طوری برنامه ریزی شود کسی به اندازه معین ضامن کسی شود اطلاعات جلوی فرد را بگیرد . من خیلی ضرر کردم یک دفعه یکی ضامن کسی نمی شه در بانکها و یکی هم مثل من رودربایستی گیر می کند .
یعنی 35% مردم پردرآمد اند؟ پس خط فقر 25 میلیون ریال در ماه چی میگه؟
از طرفی آزاد سازی قیمت حامل های سوخت که به بهانه یارانه رقم خورد چی؟ همین امروز 934900 تومان بابت گاز مصرفی یک ماه 8 واحد مسکونی پرداخت کردم !
اينم اضافه ميكردين: كليه يارانه بگيران خلااااااااص.
خوب همه را حذف کنند خیال خودشون و مردم را راحت کنند
چرا باید پول مفت به مردم بدهیم
ایجاد کار کنیم
من یک بنده خدای رو میشناسم که می خواهد زمینش را بدهد به دیگران کشاورزی کنند کسی قبول نمی کند
همسایه ای دارد که کمیته امداد برایش خانه ساخته ، او نیز قبول نمی کند می گوید با همین پول یارانه و کمیته امداد می سازم!
چرا باید به تنبلی عادت کنیم
وزرا و سفرا و معاونین آنها و استانداران هم ذکر شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
اینا در زمره فقرا هستند!
برخی از کارکنان دولت ( که کم هم نیستند) و بسیاری از پرسنل مستقیم شهرداری ها درآمد ظاهریشان کمتر و شاید بسیار کمتر از 35 است اما...
ای کاش کسی بود که حسابرسی میکرد با این حقوق کم چگونه میتوانند خانه آنچنانی و خودرو و فعالیت اقتصادی مرتبط داشته باشند؟
ظاهرا طبق معمول قرار است مردم بخش خصوصی که بجایی ارتباط ندارند ذبح شوند
پاسخ ها
سعید کا
| Germany |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
فقط تراکنش مالی اون ... رو معلوم میکنه
ولی امیدوارم مانند اروپا به خصوص آلمان نشه
یعنی بخواهند ظرف مدت کوتاه ادای اروپا رو در بیارند
خدا جدا این تصمیمای احساسی رو به خیر بگزرونه
:(
واقعا متاسفم که در این دولت و دولت های قبل تمام فکر و ذکر فقط برای مدیران دولتی بوده و آنقدر بعنوان مختلف به آقایان پول میدهند که هیچ دغدغه ای برای آزار دادن مردم ندارند چون در ر فاه کامل هستند. روزی که میخواستند 45هزار تومان به مردم بدهند و همه چیز را هزار برابر بکنند یاد اینروزهاشون نبودند.
کلیه تجار و صاحبان مشاغل آزاد که درآمد سالیانه آنها حداقل 35 میلیون تومان است.!!!!!
سالیانه 35 یا ماهیانه.فکر کنم منظور 350 میلیون بوده.
درآمد معلمان سالیانه 35 هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
من یک معلم هستم دوست عزیز مثل اینکه اطلاعات غلط بهت داده اند 3 تا معلم روی هم همچین در آمدی را دارند نه یک معلم
بیگی
| United Kingdom |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
دوست عزیز--بنده فرهنگی با شانزده سال سابقه خدمت-مدرک ارشد-سمت مدیریت-ماهیانه دو ملیون و سیصد حکمم هستش که یک و نهصد پرداخت میشه کجا سالیانه سی و پنج
با سلام و خسته نباشید
یعنی تا به امروز این عزیزان گروه دوم یارانه دریافت می کردند پس خاک بر سر من احمق که به این دولت اعتماد کرده و خود شخصا انصراف داده ام
حال میفهمم معنی حرف دوستانم که به من میگفتند احمق
کلا بگید برای همه رو دارن قطع میکنن چون اکثر مردم دارای این شرایط هستن
پرداخت یارانه چه در دولت قبل وچه در دولت فعلی وچه در دولت بعد صدقه نیست دولت خودش هم نان خور ملت است از کجا می خواهد یارانه بدهد 45هزارتومان یارانه می دهند چندین برابر ان را ازمردم تحت عناوین مختلف میگیرند دولت عزیز هزینه هایش را کم کند
متشکریم
چرا هیچکس تعداد افراد تحت تکفل را در نظر نمی گیرد من ماهی 3 میلیون درآمد دارم اما خرج یک خانواده 5 نفره را نمی توانم بدهم
آنهایی که تورم را بالا بردند و شعار میدادند با یارانه جبران می کنیم چرا محاکمه نمی شوند
کشاورزی که دهها میلیون عایدی داره سالیانه یا دامدا ی که چند هزار راس دام و میلیاردی درامد دا ه ج و کدامقشره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
یا ابوالفضل، از کدام کشاورز ملیاردر حرف می زنی ؟ کسی رو تو ایران میشناسی که چندهزار راس دام داره؟ برادر من داشتن چندین هزار دام مستلزم داشتن پروانه چرا حالا برا فصل گرم می باشد من که کارمند اداره ذیربطش هستم تا 500 تا بیشتر به چشمم نخورده هزار تا پیشکش.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
تا حالا مشکلات و گرسنگی یک کشاورز رو از نزدیک دید یا طبق شنیده ها قضاون می کنی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
چند هزار راس؟
کشاورز؟
همچي از پر درامد ها حرف مي زنند كه انگار حقوق بگيران پول پارو مي كنند.
از ابتدای شروع به کار دولت یازدهم هر روز شایع زیادی در باره یارانه بوجود یاورند . وهرروز می گویند که دیگر یارانه قطع می شود وهیچ خبری از قطع شدن یارانه خبری نیست انگار خود دولت هم دلش نمی خواهد یارانه ها را قطع کند .
خداییش در بعضی از موارد اول بریدید و بعد شمردید. یارانه اینجانب از حدود یک و نیم سال پیش قطع شد و ناراضی هم نیستم اما الان می بینم میگید یارانه امثال من باید قطع بشه. یعنی بعضی از همصنفان من هنوز دارند یارانه میگیرند. پس قبلی ها را با چه معیاری حذف کردید؟
ایران 24 میلیون پردرآمد داره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
ولی 80 درصد فقیر داره!
شیر خشک بچه من دانه ای بیست هزار تومان هست، هر روز هم قیمتش بالاتر میره و اندازه قوطی اش آب میرود! هر پنج روز یک قوطی مصرف میشه یعنی ماهی شش قوطی و به عبارتی ۱۲۰ هزار تومان، یارانه بچه من کلا ۴۵۵۰۰ تومان هست! حضرات لطف کنند یارانه رو قطع کنند و قیمت ها رو به قبل ار اجرای این قانون ضد ایرانی برگردونند.
خدا آخر و عاقبت یارانه و اقتصاد و اینگونه امور رو تو کشور ما به خیر کنه. از اولش که نمیدونستن باید چکار کنند، وای به حال مراحل بعدی!
درامدسالیانه شخصی درسال 35میلیون با5نفر عایله باشخصی با3نفر عایله باید فرق داشته باشد
برنامه حذف یارانه کارمندی - نشانه بی تدبیری و نامیدی
اینقدر این ملت مردم خوب ونجیبی هستند که هر بلایی دوست دارید سرشون بیارید.ولی خدا کنه که جلو دشمن کم نیاریم که اون موقع...
یارانه حق همه ی مردمه کسی که کار نمی کنه دلیلی نداره بش یارانه بدند وکسی که تلاش میکنه درامدممناسبی داره یارانه اس حذف بشه. متاسفانه دارند مردم را به تنبلی تشویق میکنند
آولا واقعا خجالتداره!!!
آولا واقعا خجالتداره!!!
نیاز به اینهمه بند نبود. فقط می نوشتند که هر کس بیش از 35 میلیون تومان درآمد دارد.
شما درامد ما را به 35میلیون برسان یارانه پیشکش؟
کدوم تاجر در آمد سالیانه اش 35 میلیون تومان است؟
معمولا آنها ماهی 700 تا 800 هزار تومان در آمد دارند
چه کسی میخواهد در امد انها را کنترل کند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
700، 800 هزار یا میلیون؟
کسانیکه فرزندان دانشگاه ازادی دارند را هم محسوب کنید مخصوصا ارشد و دکترا
روستاییانی که یک ملیارد هشتصد ملیون شاباش می گیرند چی . خیلی از روستاییان درامدسالانه انها دها برابر کارمندان با خقوق بالاست است ولی شناسایی نشدهاند و با داشتن هفت وهشت بچه نزدیک یک ملیون ماهانه یارانه می گیرند . و
من یه نظامی بازنشسته هستم.با دو فرزند دانشجو با حقوق یک میلیون و چهارصد هزارتومان. از شهریور ماه یارانه مان را قطع کرده اند و هیچ کس پاسخگو نیست.
دوستانی که مطلع نیستن آگاه باشن که از روز اول هم بنا نبوده پرداخت یارانه ها مادام العمر ادامه داشته باشه بلکه طبق برنامه به تدریج یارانه ی تمام اقشار قطع میشه تا به قول خودشون قیمت ها واقعی بشه . یعنی باید مالیات بدیم . نرخ اقلام رو بصورت آزاد و بی هیچ یارانه ای پرداخت کنیم و سهممون هم از سفره ی نفت صفر باشه
سلام علت دادن یارانه حذف یارانهای انرزی اب و برق گاز و بنزین و .. بوده که انجام شد حالا که قیمتها ازاد شده و قراره یارنه این افراد حذف شه پس تکلیف پرداخت ازاد انرزی برای این افراد چی میشه واقعا دولت یکطرفه به قاضی میره
خیلی جالبه روزی که احمدی نژاد میخواست سوبسیتها رو قطع کنه و یارانه بده میگفت هیچ قدرتی نمیتونه یارانه ها رو قطع کنه حالا به راحتی و کم کم یارانه همه قطع میشه پس با پول نفت که یک سرمایه ملی است و این همه سوبسیت اقلام که قطع شده چه میکنند این دولت مردان
آقا همه شرایط را برگردانید به قبل مثل بنزین 100 تومانی و .
شرکت گاز برای مجتمع مسکونی 32 واحدی ، علاوه بر دریافت هزینه گاز مصرفی ، در هر قبض مبلغ 150 هزار تومان تحت عناوین آبونمان و عوارض گاز رسانی و آبونمان دریافت میکند! چرا در کشور ثروتمندی که عظیمترین منابع نفت و گاز جهان در دنیا را دارد، در حق مردمش ، بیرحمانه اجحاف میشود؟
مسئله ای نیست کسر کنید این یارانه را که ده جای دیگر از مردم گرفته و میگیرید !!!!!!!!!11اما ندهید دست وزیر بهداری بدهد به پزشگان میلیاردی بخورند و کاری هم نکنند !! باعث مشمول ذمه ای نشوید !!!
واقعا خجالت داره یارانه بازنشستگان راقطع کردن روحانی مچکریم
من بدون کار و خونه و ماشین یارانمو قطع کردند. شرم کنید از بانک های اطلاعی دروغیتون. خجالت...
مرگ بر چین و روسیه
این دولت چراحق مردم رانمیدهد.دادن حق ثروتمند وفقر دارد مردم صبح ازخانه ا مدبیرون دید بنزین 300 تومان گران شده یارانه چی درجا میزه خجالت هم........
قیمت یخچال پانصد هزارتومانی که الان می فروشند شش میلیون بیارید روی همان قیمت اولی وهزار کالای دیگر که دویست برابر گران شده .کم کنید اصلا یارانه همه قطع بشه .
لطفا در صورت لغو یارانه --حتما نرخ اب وبرق وگاز را هم به همان قیمت قبل از یارانه تغییر دهید .
درآمد ساليامه 40 ميليون ... قبول ! حال کم کنيد ماهيانه يک ميليون و پانصد هزار اجاره خونه (40-18=22) ، بعدش هزينه و سربارهاي ناشي از هدفمند سازي و ... حال پيدا کنيد یارانه پرتقال فروش را !!!
کار نبود، رفتیم یک شرکت نوپا زدیم که مثلا کارآفرینی کنیم... دوستامون رو هم گذاشتیم بازرس... یارانه هممون داره قطع می شه. این چه وضعیه
احمدی نژاد قیمت تمام شده اکثر اقلام مورد نیاز مردم را بسیار بالا برد و جان اکثر مردم را در پرداخت فروش کالا وخدمات به آنها بالا آورد از یک طرف و از طرف دیگر به تعهداتی که داده بودند عمل نکرد ند فقط کافی است به هزینه های جاری هر خانوار که در طول ماه بتوسط دولت به آنها تحمیل میگردد توجه نمودوهمچنین میزان درامد های آنان را هم مد نظر قرار داد با یک حساب سر انگشتی پی خواهید برد اکثرا فقیرند بنظر میرسد دولت دیواری کوتاه تر از مردم وبقول خودشان 24میلیون منهای 80میلیون پیدا نکرده اند ما میدانیم که دولت به اکثر اطلاعات دسترسی دارد لکن همان افرادی که مدیریت کلان را به عهده دارند دوست ندارندخودشان رسوا شوند
سال اقدام و عمل یعنی این
من مدیر مدرسه هستم حق مدیریت 320هزار هست و یارانه خانوار 180هزار. اگر از مدیریت استعفا دهم یارانه ام محفوظ می ماند .
هدف فقط گرانی بود بنزین 100 تومنی 1000 تومن گاز رو که دیگه نگو واویلاست
حقوق های 60 میلیونی مدیران دولتی رو کم کنید
اون دولت که قبل بود از این نظر یک گام پیش رفته بود.
اقای نوبخت گفت پرداخت یارانه هابرای مامصیبت عظمی است!
میدونی مصیبت صغراتون چیه؟اینه که هرروزاعلام می کنیدکه میخواهیم یارانه راحذف کنیم .خوب یکبارحذف کنیدتموم شه دیگه
روزدرمیان اخبارشده حذف یارانه دهکها!!!!
مدیر اداره به کارمندش گفت: چرا روزی دو ساعت دیر به اداره میاد؟ کارمند ناقلا گفت : چون روزی 2 ساعت هم زودتر به خانه میروم! مثل فلاسفه ای که از یکطرف همه مایحتاج مردم را گران میکنند و از آنطرف هم یارانه مردم را کم کرده و با شاه کلید هم
نتوانستند قفل گرانی و تورم و بیکاری را باز کنند!
همه اینها فیلمه . باید قیمت دلار برگرده به روزهای سال 89 یا 90 . طلا برگرده به همون قیمتهای خودش . البته چه فایده داره بعضی ها میلیاردر شدند بعضی ها هم با خاک یکسان شدند . بخدا با این همه ثروت توی این مملکت آدم غصه میخوره این چیزها رو میبینه و میشنوه . تو همین بازار کسادی بریوید ببینید بانکها چه جوری دارن کاسبی میکنن . مدیران بانکها اصلا توجه ای به مدیر بانک مرکزی نمی کنند این یعنی کشک .
واقعا متاسفم چرا تعداد نفرات لحاظ نشده خرج یک خانواده ششنفره با یک خانواده دو نفره یکی هست؟
بجای اینکه جلوی ریخته پاش و فضل بخشش به کشور های دیگر را بگیرند. یارانه رو قطع می کنند .دولت قبل همان پاکترین دولتها با برقراری یارانه گرانی رو به این بهانه به پای مردم بست حالا هم ایشون حذف می کند پس دلار رو هم به قیمت ان زمان بر گردانند
به خدا قسم اگر دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد کاندیدا شود شک نکنید که پیروز خواهد شد. شاید به نظر امثال مثلا روشنفکرها مسخره بیاید ولی در بطن جامعه حکایت دیگری جریان دارد. شاید احمدی نژاد بیشتر و بهتر از روحانی به زندگی عموم مردم آگاهتر است و دردشان را بهتر می فهمد. آقا!! مردم پول ندارند میفهمی حسن آقای کلید ساز!!!!!!
پنجاه میلیون بقیه زیاد خوشحال نشن. بزودی به بهانه های راهی یارانه شما هم قطع میشود.
به اصطلاح مسئولین ! مشخصا سالهاست از فرمایشات امام خمینی (ره) و انقلاب دور شده اند و رضایت مردم برایشان پشیزی اهمیت ندارد . فرقی هم ندارد نظر ما چی باشه . گروه قبلی هزاران میلیارد برده الان گروه جدید به دنبال ثبت رکورد جدید هستند . تمام این اخبار هم برای سرگرمی من و شماست .
به این میگن ظلم آشکار.آخه خانواده دونفره ای که 35 میلیون در سال درآمد یاحقوق میگیره باخانواده 5یا6 نفره ای که همین حقوق را میگیره یعنی فرقی نداره.آخه کجای این عدالته؟نفت هم که ازبشکه ای 120 دلار شده 30 دلار پس بنزین هم باید بر اساس این نرخ باشه.راستی اونایی که مثلا در سال 10میلیون حقوق میگیرن ولی 100 میلیون زیرمیزی و رشوه میگیرن هم شناسایی شدن؟یه مسئولی از دولت بیاد توضیخ بده این همه سئوالات وابهامات را.
یه اصطلاح هست که میگه Give it to reach
یعنی سرمایه را به افراد ثروتمند بدهید.
اين حق تمامي مردم است. قطع ان غير قانوني
بروید وعشق به ملت را تجربه کنید.
واقعاً متاسفم
این هم نتیجه متوقف کردن غنی سازی .
من که جانم سالم هست ونفس میکشم. خدا را شاکرم اوست روزی رسان ما
در زمان حضرت علی وبر اساس سنت بیت المال را به مساوات پخش میکردند نه به عدالت
اقاي پور ابراهيمي اينقدر از قانون دم نزنيد .
من 26 سال دارم و با مدرک کارشناسی بیکارم و به دنبال کار.پدرم بیکار است مادرم خانه دار و برادرم محصل.درآمد ما از اندک سرمایه پدرم است در سالهایی که شغل آزاد داشت جمع کرده و حالا به علت شغل آزاد پدرم یارانمون در ماه ۱۲ ریخته نشد!!!!!!
سلام فقط سر مردم کلاه میگذارید و به فکر کم کردن هزینه از جیب مردم هستید .هنر اقتصاد و مدیریت این است که بتوانید با این تورم هم یارانه را بالا ببرید و قدرت خرید و اقتصاد خانوادهها به حد نرمال برسد نه اینکه ....
1-اول نرخ (بنزين ، آب وبرق وگاز ونان و....)رابرگردانيد به نرخ قبلي 2- تعداداعضاي خانواده وتحت تكفل يعني به اعضاي هرنفربايد محاسبه گرددمثلا كسي كه يك يادونفر35ميليوندرسال درآمددارد(براي هرنفر5/17 ميليون تومان ولي براي 5 نفرسالانه 7ميليون تومان
یارب روامدار گدامعتبر شود.گرمعتبرشود زخدا بیخبرشود.کلید همه گناهان دروغ است.البته تزویر ومکر ونیرنگ همه نوعی دروغ است. خدایا دروغگویان را رسواکن.اللهم انا نرغب الیک فی دوله کریمه تعز بهاالاسلام واهله وتذل بهاالنفاق واهله...
دولت ما و هزار ترفند... باشه یارانه رو قطع کنین ولی قیمتها رو هم به قبل یارانه برگردونید... ببینیم چقدر حرف و عمل می خونه باهم که هیچوقت نخونده!!!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی