بازدید 4567
۲

تماشاگران سپاهان یقه استیماچ و مدیرعامل را گرفتند

تعدادی از تماشاگران سپاهان به نشانه اعتراض و صحبت با باقریان مدیرعامل این تیم جلوی خودروی وی را گرفتند. باقریان هم برای صحبت با آنها از خودرو پیاده شد و این صحبت‌ها به درگیری انجامید و با دخالت ماموران نیروی انتظامی به پایان رسید.
کد خبر: ۵۷۷۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴ 31 March 2016
شعار علیه استیماچ و شکستن صندلی‌ها توسط هواداران ملوان حاشیه های تساوی امروز سپاهان مقابل انزلی چی ها بود.

به گزارش تابناک ورزشی، گروه زیادی از هواداران سپاهان که عادت کرده اند مدام علیه ارکان این باشگاه فحاشی کنند ، و با همین شیوه توهین آمیز حسین فرکی را از سرمربیگری این تیم برکنار کردند و نویدکیا را به تیم برگرداندند؛ امروز برای چندمین بار علیه سرمربی خارجی تیم هم موضع گرفتند تا مشخص شود فرهنگ این سکوها دچار ایراد اساسی است.

گر چه هواداران ملوان پس از دریافت گل دوم و زدن گل تساوی صندلی‌های ورزشگاه را شکستند اما ، پس از گلی که ملوان مقابل سپاهان در دقیقه 95 زد، هواداران سپاهان هم از خجالت همه عوامل باشگاه درآمدند. این بار پای مدیرعامل هم به میان آمد و آنها بیرون ورزشگاه با اصغر باقریان درگیری فیزیکی پیدا کردند.تعدادی از تماشاگران سپاهان به نشانه اعتراض و صحبت با باقریان مدیرعامل این تیم جلوی خودروی وی را گرفتند. باقریان هم برای صحبت با آنها از خودرو پیاده شد و این صحبت‌ها به درگیری انجامید و با دخالت ماموران نیروی انتظامی به پایان رسید.

 پس از سوت پایان بازی تماشاگران سپاهان که از تساوی تیمش ناراضی بودند علیه استیماچ شعارهای بعضا رکیکی سر دادند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
این خبر کذب محضه
شعار حیاکن رها کن داده شد و آقایان سبحانی و باقریان و تا حدی استیماچ مشمول این شعارها بودند و فحاشی و مطالبی که در متن ذکر شده کذب محضه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
پس اون ناسزاها از طرف استکبار بوده؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی