بازدید 5436

قلعه‌نویی:نمی دانم اسم AFC را چی بگذارم؟!

کد خبر: ۵۷۷۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹ 31 March 2016
 امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل سایپا گفت: از پیروزی مقابل این تیم رضایت دارم اما از فرصت‌ سوزی‌ها ناراحتم. باید بازی را با دو سه گل می‌بردیم. باید با اختلاف 2-3 گل سایپا را شکست می‌دادیم، حریف موقعیت زیادی مقابل ما نداشت. فقط مالکیت کرنر داشت. سایپا به دروازه ما نزدیک نشد، اما ما موقعیت‌های گل زیادی داشتیم . فقط چند توپ روی دروازه ما آمد که اخباری آنها را روی هوا مهار کرد و او امروز هیچ واکنش خاصی نداشت. برعکس دروازه‌بان سایپا که روز خوبی را پشت سر گذاشت.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه تیم تراکتورسازی روند صعودی را داشته گفت: ما یک فینال هم با ذوب‌آهن داریم. بازی هفته بعد ما با ذوب آهن در لیگ برتر فینال است که در مورد آن بازی بعدا صحبت می‌کنم. باشگاه تراکتورسازی یکی از 3-4 تیمی بوده که پرداختی‌های خوبی داشته است.

امیر قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه باید در عمان به مصاف حریف عربستانی بروند، گفت: نمی‌دانم چه کلمه‌ای در مورد AFC بگویم، زیرا آنها تصمیمی گرفته‌اند که خودشان را زیر سوال برده‌اند، این تصمیم نشان داد که فدراسیون فوتبال عربستان برای AFC تصمیم‌گیری می‌کند . ایران امن‌ترین کشور آسیاست. عراق در همین ورزشگاه دستگردی به مصاف حریفانش می‌رود. افغانستان در مشهد میزبان حریفانش است، اما AFC با این تصمیم خودش را زیر سوال برد. ما هم چون بزرگان ورزش گفته‌اند، در کشوری دیگر به مصاف حریف عربستانی می‌رویم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی