بازدید 4579

آرزوی سرمربی عمان در آستانه بازی با تیم ملی ایران

کد خبر: ۵۷۶۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵ 28 March 2016
سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال عمان گفت: برای ما یک آرزوست که با تیم ایران در یک جایگاه قرار بگیریم، می‌دانیم تیم ایران بسیار قوی است و بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.
به گزارش تابناک ورزشی،خوان لوپس کارو در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های ایران و عمان اظهار داشت: با تلاش‌های زیادی به این مرحله رسیدم برای تیم ایران که شایستگی‌های بسیاری دارد احترام زیادی قائلیم. از کی‌روش و تیم ملی ایران نیز تقدیر می‌کنم.

وی ادامه داد: بازی فردا برای ما بسیار حیاتی است آخرین دیدار ماست از این جهت برای ما بسیار اهمیت دارد. برای ما یک آرزو و ویژگی خاصی دارد که توانستیم تا این حد پیش بیاییم. برای ما یک آرزوست که با تیم ایران در یک جایگاه قرار بگیریم، می‌دانیم تیم ایران بسیار قوی است و بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.

سرمربی عمان در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه با توجه به حضور کوتاهش در تیم چقدر نسبت به تیمش و همچنین حریف شناخت دارد تاکید کرد: از صداقتی که در سوالتان وجود داشت تشکر می‌کنم. به مدت 2 ماه است که در تیم عمان هستم. در این مدت کم تلاش زیادی کردم که تیم را بشناسم. فکر می‌کنم تکنولوژی در زمان فعلی کمک می‌کند که از طریق اینترنت و سایر موارد در خصوص موارد مبهم اطلاعات به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: عمان از لحاظ تاریخی گذشته خاصی دارد که به آنها نمی‌پردازم وضعیت فعلی تیم مهم است. در مجموعه‌ای که برای تیم ملی تدارک دیده‌ام بیشتر از جوانان استفاده کرده‌ام همچنین از باتجربه‌ها بهره می بریم که در کنار بازیکنان جوان بتوانم از آنها استفاده کنم. زمان بسیار کمی برای آماده‌سازی عمان داشتم اما تاکید می‌کنم که اگر باشم تیم عمان در آینده وضعیت بهتری خواهد داشت. گذشته اهمیتی برای ما ندارد و بیشتر توجه ما به تیم کنونی است.

کارو در مورد اینکه چه شناختی نسبت به تیم ایران و کارلوس کی‌روش دارید تاکید کرد: ما همیشه عملکردهای مربیان مختلف را مورد نظر قرار می‌دهیم برای کی‌روش هم این گونه بوده است. تمام تمرینات فنی و غیرفنی ایران را به صورت ریز توجه کرده‌ایم. اما به طور کلی آمادگی خاصی برای تیم عمان در خصوص مواجه با ایران نداریم بلکه یک آمادگی کلی برای رویارویی با هر تیمی را داریم. تمام نیازها را بررسی کرده‌ایم و به تمام ویژگی‌های مربیان به خصوص کی‌روش توجه کرده‌ایم.

وی در مورد اینکه تیم قبلی عمان برای 60 دقیقه آماده بوده و آیا تمهیداتی در نظر گرفته که پس از این زمان تیم افت نکند خاطرنشان کرد: در مربیگری حرفه‌ای درست نیست عملکرد مربیان سابق را زیر سوال برد و از وضعیتی آنها یاد کنیم این دور از انصاف است. من وضعیت فعلی را می‌گویم که سعی ما این است که وضع خوبی داشته باشیم هم بحث تاکتیکی و هم مسائل جسمانی بازیکنان را بهبود می‌بخشیم و فقط توجه ما بر مسائل جسمانی نیست.

سرمربی عمان در مورد اینکه آیا در بازی فردا می‌توانند شگفتی‌ساز شوند یا خیر تاکید کرد: هر مربی سعی می‌کند تا تیمش پیروز میدان شود و به شکست فکر نمی‌کند. ما می‌دانیم با تیم بسیار خوبی روبرو خواهیم شد اما ویژگی‌های خاصی برای بازیکنان خود مقابل ایران تعریف کرده‌ایم که اگر بازیکنان به شکل مناسب به آن عمل کنند شرایط خوبی برای پیروزی مقابل ایران خواهیم داشت.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست