بازدید 6384

بیانیه ارتش سوریه در پی آزادسازی پالمیرا

فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه تاکید کرد که کنترل بر شهر پالمیرا شاهدی جدید بر این امر است که ارتش سوریه تنها قدرت کارآمد و قادر برای مبارزه با تروریسم و ریشه‌کن کردن آن است.
کد خبر: ۵۷۶۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶ 27 March 2016
فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه تاکید کرد که کنترل بر شهر پالمیرا شاهدی جدید بر این امر است که ارتش سوریه تنها قدرت کارآمد و قادر برای مبارزه با تروریسم و ریشه‌کن کردن آن است.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت اینترنتی النشره، فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: یگان‌های ما در مسیر حومه شمالی حمص با همکاری با گروه‌های دفاع مردمی و با پشتیبانی نیروی هوایی سوری و روسیه ماموریت خود را با موفقیت تکمیل کردند و امنیت و ثبات را به شهر پالمیرا پس از زنجیره عملیات گسترده دقیق و کارآمد بازگرداندند.

در این بیانیه آمده است این عملیات همچنین به کنترل کامل بر شهرها و تپه‌های اطراف شهر پالیمرا و هلاکت تعداد زیادی از تروریست‌های داعش و تجهیزات آنها انجامید. اهمیت این دستاورد بزرگ ناشی از موقعیت استراتژیک مهم شهر پالمیر است که حلقه وصل اصلی میان منطقه مرکزی، جنوبی، شرقی و شمالیست و همچنین به دلیل جایگاه تاریخی و گردشگری که این شهر دارد و از قدیمی‌ترین تمدن‌های انسانی است که تاریخ آن را شناخته است.

فرماندهی کل ارتش سوریه اعلام کرد که این دستاورد ضربه کمرشکن برای گروه تروریستی داعش خواهد بود و راه را برای فروپاشی گسترده روحیه مزدوران و آغاز فروپاشی آنها ایجاد می‌کند و ارتش قهرمان سوریه با همکاری با دوستان تنها قدرت کارآمد و قادر برای مبارزه با تروریسم و ریشه‌کن کردن آن است.

فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه اعلام کرد که کنترل بر شهر پالیمرا گامی برای گسترش عملیات نظامی علیه داعش در محورهایی از جمله دیر الزور و الرقه و راهی برای تنگ کردن عرصه بر تروریست‌های داعش است.

در این بیانیه آمده است که ارتش سوریه با همکاری با گروه‌های دفاع مردمی و نیروهای هوایی سوریه و روسیه به عملیات خود علیه داعش و جبهه النصره و دیگر گروه‌های تروریستی ادامه خواهد داد.

در همین حال، عمران الزعبی، وزیر اطلاع رسانی سوریه نیز در سخنانی عنوان داشت: پیروزی ارتش سوریه بر تروریسم در پالمیرا مفهوم‌های ملی و اخلاقی بسیار بزرگی دارد و همچنین نشانگر درست بودن موضع ما علیه تروریسم از آغاز است که برخی در تلاش بودن مساله سوریه را یک بحران ترسیم کنند در حالی که در حقیقت یک تجاوزی علیه سوریه رخ داده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم