بازدید 5036

بایدن: مثل باز مراقب فعالیت های ایران هستیم

معاون رئیس جمهور امریکا در اجلاس سالانه آیپک گفت این کشور «مثل باز»، فعالیت های ایران را زیر نظر دارد.
کد خبر: ۵۷۶۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵ 21 March 2016
معاون رئیس جمهور امریکا در اجلاس سالانه آیپک گفت: این کشور «مثل باز»، فعالیت های ایران را زیر نظر دارد.

به گزارش پرس تی وی، جو بایدن، شامگاه یکشنبه با سخنرانی در حضور بیش از 18 هزار نفر از فعالان حامی رژیم اسرائیل ضمن دفاع از توافق هسته ای سال گذشته با ایران گفت، واشنگتن «مثل باز» فعالیت‌های هسته‌ای ایران را زیر نظر دارد.

بایدن ضمن ابراز امیدواری از اینکه طرفداران رژیم اسرائیل از اساس توافق هسته‌ای با ایران «خرسند» باشند تاکید کرد: «امروز ... ایران نسبت به یک سال پیش خیلی، خیلی دورتر از دستیابی به سلاح هسته‌ای است.»

او همچنین افزود اگر ایران این توافق را نقض کند و به دنبال سلاح هسته ای برود  ایالات متحده اقدام خواهد کرد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی روز یکشنبه به مناسبت آغاز سال 95 در مشهد در اثبات بد عهدی های امریکا گفتند: در همین توافق نیز آمریکاییها به آنچه وعده داده بودند، عمل نکردند و به تعبیر وزیر محترم امور خارجه، بر روی کاغذ تعهداتی را انجام دادند اما در عمل و از طریق راههای انحرافی مانع از تحقق آن تعهدات شدند.

ایشان افزودند: اکنون با وجود توافق هسته ای، همچنان معاملات بانکی ما دچار مشکل است و پولهای ایران نیز بازگردانده نشده است زیرا کشورهای غربی و کشورهای تحت تأثیر آنها، از آمریکاییها هراس دارند.

معاون رئیس جمهوری امریکا همچنین با  اشاره به برنامه موشکی ایران و آزمایش موشک‌های بالستیک آن خاطرنشان کرد برخی از تحریم‌ها علیه ایران همچنان به قوت خود باقیاست.

با این حال آیت‌الله خامنه‌ای روز یکشنبه با اشاره به جنجال تبلیغاتی اخیر رسانه های غربی درباره رزمایش موشکی ایران گفتند: در حالیکه آمریکاییها هرچند وقت یکبار در منطقه خلیج فارس که هزاران کیلومتر با آنها فاصله دارد، رزمایش های مشترک برگزار می کنند، در مورد رزمایش جمهوری اسلامی ایران در خانه و حریم امنیت خود، جنجال به پا می کنند.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه در صورت قبول این تفکر خاص، زیاده خواهی های آمریکا و عقب نشینی در مقابل او در این حد نیز متوقف نخواهد شد، افزودند: در ادامه این روند تدریجی، جمهوری اسلامی ایران طبعاً باید به آمریکاییها توضیح دهد که چرا سپاه پاسداران و نیروی قدس را تأسیس کرده است، چرا باید سیاست‌های داخلی با موازین شرع تطبیق داده شوند، چرا باید سه قوه براساس شریعت اسلامی عمل کنند و چرا شورای نگهبان قوانین مغایر با شرع را تأیید نمی کند؟

معاون رئیس جمهور امریکا در مورد مسئله کمک‌های نظامی واشنگتن به اسرائیل نیز قول داد با «سخاوتمندانه‌ترین بسته امنیتی در تاریخ ایالات متحده» برای اسرائیل این کمک‌ها در آینده نیز ادامه خواهد یافت.

بایدن گفت: «اسرائیل ممکن است هر چیزی که درخواست کند نگیرد، اما همه آن چیزی را که نیاز دارد دریافت خواهد کرد. مطمئن باشید اسرائیل به عنوان تضمین نهایی برای یهودیان در سراسر جهان، همیشه قوی و توانا وجود خواهد داشت.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۰
عقاب شاهین یا باز؟هر سایتی یه چیز نوشته.چرا با احساسات ما مردم بازی میکنید.حقیقت را بگویید.نکنه اصلش کلاغه؟
اسراییل باید از صفحه روزگار محو شود و ب لطف خدا خواهد شد
ای مگس عرصه ی سیمرغ نه جولانگه توست ...
از اینکه داریم اوج می گیریم خیلی خوشحالم گرچه در عید نوروز هفت سین نداشتید اما ممنونیم رییس جمهور ...
البته ظاهرا نماد حزب دمکرات "الاغ" است نه "باز"!
مراقب باشيد گير شيرهاي ايراني نيفتيد اي بازهاي هميشه بازنده.كه بدجور دريده ميشويد. هه هه هه
اين عرقه جاي مگس پراني نيست باز را اي مگس از كجا آورده اي
مثل گفتار
حتما باز هاتون هم مثل همون سربازهایی هستند که موقع دستگیری زار و زار گریه می کردند.
شاهین !مواظب کرک وپرت باش که شکار چیان ما نچیننش.خخخخ
هیچ بازی توان و جرات بال زدن در حریم عقاب را ندارد . مثل عقاب پرواز میکنیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی