بازدید 50273
بسته خبری «تابناک»؛

امام جمعه اصفهان: نوروز این نیست که مثل گوسفند بالا و پائین بپرند/سانسور هوشمند خندوانه/فرزند آیت‌الله هاشمی و رهبر انقلاب در کدام عملیات ناپدید شدند؟

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند:«مجلس نهم ضربه‌های بدی به کشور زد »،«مجلس دهم با دو رئیس اداره می‌شود»،«ایراد به پیامک های رییس جمهوری از روی بغض و کینه است»،«خواننده سرشناس پاپ ایران را ترک کرد »و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۵۷۵۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸ 18 March 2016

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

گزینه اصلاح‌طلب احمدی‌نژاد برای وزارت‌خارجه
سید حسین موسویان، عضو تیم مذاکره کننده هسته‌ای دولت اصلاحات در یک گفت‌وگوی مفصل نوروزی عنوان کرده که او اولین گزینه احمدی‌نژاد برای پست وزارت امور خارجه بوده اما از انجا که او با سیاست‌های هسته‌ای دولت احمدی‌نژاد موافق نبوده از پذیرش آن سرباز زده است. او در پاسخ به سوال  «آیا ممکن نبود که ترکیب تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران با آمد و رفت دولت‌ها تغییر نکند؟ به هرحال تیم اصلاحات برای آشنایی با روحیه مذاکره‌کنندگان مقابل وقت و انرژی صرف کرد و با تغییر دولت دوباره افراد جدیدی روی کار آمدند و سرمایه قبلی نظام در آشنایی مذاکره‌کنندگان با جزییات و وضعیت پرونده هسته‌ای بر باد رفت؟» می‌گوید:
خیر. چون رییس‌جمهوری انتخاب شده بود که کلا با سیاست‌های هسته‌ای دولت قبل مخالف بود و در دوران انتخابات هم صراحتا مخالفت خود را با مردم در میان گذاشته بود و سیاست‌های خود را هم علنا اعلام کرده بود و رای هم آورده بود. لذا حق او بود که سیاست‌های خود را اجرا کند. علاوه بر این اگر آقای احمدی‌نژاد می‌خواست تیم قبلی را نگه دارد اما تیم قبلی سیاست‌های اورا اجرا کنند، ما نمی‌توانستیم قبول کنیم چون برای ما صددرصد روشن بود که این سیاست‌ها، ایران را روی میز شورای امنیت سازمان ملل می‌نشاند و تحریم‌های رنگارنگ آغاز می‌شود. من نخستین نفری بودم که آقای احمدی‌نژاد برای تصدی وزارت خارجه با او صحبت کرد. دوساعت با هم صحبت کردیم. ایشان صددرصد مخالف سیاست‌های هسته‌ای تیم دکتر روحانی بود. من هم با کمال صداقت خدمت ایشان گفتم که سیاست‌های شما اگر اجرا شود، پرونده هسته‌ای به شورای امنیت خواهد رفت. لذا برای من مقدور نبود که مجری سیاستی باشم که می‌دانم صد درصد مغایر منافع ملی کشورم است. این گفت‌وگو در سالنامه اعتماد منتشر شده است.

مجلس نهم ضربه‌های بدی به کشور زد 
علی مطهری در یک گفت‌وگوی نوروزی به انتقاد از عملکرد مجلس نهم پرداخته و نتیجه انتخابات هفتم اسفند را «نه» مردم به تندروی‌ها دانسته است. گزیده‌هایی از مصاحبه مطهری به این شرح است:
امیدواریم مجلس دهم همانطور که از گرایش منتخبانش هویداست مجلسی میانه رو و اعتدالی باشد که دیگر شاهد تندروی‌هایی نباشیم که در مجلس نهم رخ داد و ضربه‌های بدی به کشور زد.
{در پاسخ به این سوال که چرا جریان تندرو رایزنی رییس جمهور برای ردصلاحیت شدگان را دخالت در امر بررسی صلاحیت‌ها عنوان می‌کرد}: این اظهارات آنها ناشی از ترس است چون آنها در مجلس نهم هرآنچه می‌خواستند انجام دادند و کسی مانع شان نشد اما در نهایت چه شد؟ مردم آنها را ردصلاحیت کردند و گفتند تاریخ مصرف تندروی در خانه ملت تمام شده و ملت بیش از همیشه از خانه خودش محافظت می کند. این گفت‌وگو در سالنامه روزنامه آرمان منتشر شده است.

خواننده سرشناس پاپ ایران را ترک کرد
«امیر تاجیک» خواننده نسل اول موسیقی پاپ موسیقی پاپ، با درج پیامی در صفحه اینستاگرامش از از حضور در آلمان خبر داد. این خواننده قدیمی و صاحب‌نام که فصل جدیدی از فعالیت‌هایش را همراه با برادرش امید، طی ماه های گذشته آغاز کرده بود، با انتشار تصویر مشترکی با برادرش در صفحه اینستاگرامش نوشت: «خداحافظ تهران، سلام آلمان». او ترجمه آلمانی این جمله را هم به متن فارسی‌اش اضافه کرده است. بنا به گفته یکی از اعضای ارکستر تاجیک، او بنا به دعوت شرکتی ایرانی- آلمانی برای ادامه فعالیت‌های هنری‌اش به این کشور مهاجرت کرده است.  سایت جام نیوز این خبر را منتشر کرده است.

واکنش عجیب سخنگوی فدراسیون فوتبال عربستان به رای AFC
سخنگوی فدراسیون فوتبال عربستان واکنش عجیبی بعد از رای کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بازی کردن در کشور ثالث داشت تا جایی که این رای را به همبستگی اسلامی بین کشورها ربط داد. کنفدراسیون فوتبال آسیا در دعوای ایران و عربستان به سود سعودی‌ها رای داد تا جایی که با پیشنهاد آن‌ها که بازی کردن در کشور ثالث بود موافقت کرده است این در حالی است که ایران چنین تصمیمی را قبول ندارد و ورزش وزیر تاکید کرده است که باشگاه های ایرانی تنها در خاک خود برابر نمایندگان سعودی به میدان خواهند رفت. عدنان المعیبد سخنگوی رسمی فدراسیون فوتبال عربستان در گفت و گویی که با سایت الریاضیه عربستان داشت اظهار نظر عجیبی را بر زبان آورد تا جایی که تاکید کرد همبستگی اسلامی باعث شد تا کنفدراسیون فوتبال آسیا رای به برگزاری بازی در کشور ثالث بدهد. او گفت: حکم AFC برای بازی کردن در کشور ثالث نشانه قدرت و سلامت موضع گیری عربستان و قدرت نمایندگان ما در AFC بود و گذشته از این نوعی همبستگی اسلامی وجود داشت و کنفدراسیون فوتبال آسیا را وادار کرد تا چنین تصمیمی را بگیرد. از AFC برای گرفتن چنین تصمیمی تشکر می کنیم. همه کشورهای عربی اعلام کرده اند که آماده میزبانی بازی‌های ما با ایران هستند و این اختیار را داریم تا هر کشوری را که دوست داریم از امارات گرفته تا قطر و بحرین را به عنوان میزبان خود انتخاب کنیم. خبرگزاری ایسنا این خبر را منتشر کرده است.

درخواست عضو پایداری برای تغییر قانون انتخابات
یک عضو جبهه پایداری بر ضرورت اصلاح قانون انتخابات توسط مجلس دهم تاکید کرد. روح الله حسینیان ضمن بیان این مطلب در مورد اولویت مجلس آینده اظهار کرد: به نظر من یکی از اولویت‌هایی که مجلس آینده باید آن را در نظر بگیرد یک قانون دقیق و مورد قبول شورای نگهبان و مجلس برای انتخابات است. این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: ما هر انتخاباتی که داریم عده‌ای به دلیل اینکه بلاتکلیف هستند ثبت‌نام می‌کنند و رد می‌شوند و این برای جمهوری اسلامی خوب نیست که افراد را ناراحت کند و باعث آزردگی آن‌ها شود. از طرف دیگر نشان داده‌ایم که با قوانین موجود برای ورودی بسیار بی حساب و کتاب وارد می‌شوند اما برای خروجی بسیار کمتر خارج می‌شوند. وی با بیان اینکه ما نیاز به قوانینی داریم که ورودی را تا حدودی محدود کند، افزود: به عنوان مثال ما می‌توانیم برخی استعلام‌ها را قانونی کنیم تا افرادی که می‌خواهند ثبت‌نام کنند بتوانند با اخذ عدم سوء پیشینه برای ثبت‌نام اقدام کنند تا نه گناه رد صلاحیت به گردن شورای نگهبان بیافتد، نه به گردن نظام و خود فرد هم تکلیف خودش را بداند. خبرگزاری ایسنا این خبر را منتشر کرده است.

مجلس دهم با دو رئیس اداره می‌شود
ابراهیم نکو، نماینده مردم رباط کریم در مجلس پیش‌بینی خود از سرنوشت صندلی ریاست مجلس دهم را چنین بیان کرد: نکو با اشاره به وجود دو دیدگاه درخصوص نحوه انتخاب رئیس مجلس دهم، اعلام کرد: یکی دیدگاه این است که این رقابت در آرامش انجام خواهدشد و هرکدام از این دو نفر پس از پیروزی، از حمایت طرف مقابل برخوردار خواهد بود. او ادامه داد: دیدگاه دوم این است که آقایان عارف و لاریجانی به نوعی ائتلاف با یکدیگر برسد و به صورت توافقی و به‌نوبت، در طول چهارسال مجلس را اداره کنند. نکو در پایان اعلام کرد: به نظرم سناریوی دوم محتمل‌تر خواهد بود و اگر بنابه هر مصلحتی در سال نخست ریاست به عهده لاریجانی باشد، احتمالاً در سال‌های بعدی شاهد تغییراتی در هیات‌رئیسه خواهیم بود و گمان می‌کنم برای نخستین بار در تاریخ مجالس، دو نفر در طول چهارسال بر کرسی ریاست بنشینند. خبرگزاری ایلنا این گفت‌وگو را منتشر کرده است.

بازتاب سخنان وزیر ورزش در رسانه‌های عربستان
رسانه های عربستان سخنان وزیر ورزش و جوانان کشورمان را درباره رأی نهایی AFC در اختلافات فوتبالی ایران و این کشور پوشش داده و آن را عناد و سرکشی مسئولان ایران دانستند. رای نهایی AFC درباره اختلافات فوتبالی ایران و عربستان دو روز پیش صادر شد که به نفع سعودی ها بود و قرار بر این شد تا بازی ها به کشور سوم منتقل شود. AFC تا تاریخ 25 مارس(6 فروردین) به دو کشور مهلت داد تا کشور سوم خود را مشخص کنند. عربستانی ها که امروز در رسانه های خود انواع و اقسام اهانت ها را به ایران انجام داده بودند در جدیدترین خبر خود گفت و گوی محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان کشورمان را پوشش دادند و تیتر خبر خود را با سرکشی و عناد ایرانی ها به رای AFC اعلام کردند. روزنامه الجماهیر عربستان در خبری که امروز منتشر کرد در تیتر خبر خود نوشت: ایرانی ها کماکان به عناد و سرکشی خود به رای AFC ادامه می دهند. این روزنامه عربستانی در ادامه این خبر گفت و گو وزیر ورزش و جوانان کشورمان را آورد و نوشت: گودرزی وزیر ورزش و جوانان ایران تاکید کرد که تهران بازی های خود را با عربستان در کشور ثالث را رد می کند. شرط حضور ایران در لیگ قهرمانان آسیا برگزاری بازی ها در کشور خودمان است. خبرگزاری فارس این خبر را منتشر کرده است.

امام جمعه اصفهان: نوروز به این معنی نیست که عده‌ای مثل گوسفند بالا و پائین بپرند
آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان: نوروز به معنی بازگشت به اصالت خویش یعنی خدا شناسی است. نوروز به این معنی نیست که عده ای دور هم جمع شوند و مانند گوسفند بالا و پایین بپرند. نوروز عید تحول است و این تحول باید یک تحول انسانی باشد نه حیوانی. همچنین این روز، روز حکومت ظاهری امام علی (ع) نیز هست. خبرگزاری ایسنا این خبر را منتشر کرده است.

حمله مسلحانه به یک قاضی در کرج
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: متاسفانه در این حادثه همراه وی فوت شده و قاضی سابق کرج نیز بر اثر اصابت چهار گلوله مجروح شده است. شاکرمی گفت: شب گذشته در باغی در اطراف هشتگرد، افراد مسلح قاضی سابق کرج و همراهش را با اسلحه کلاشینکف به رگبار بستند که وی در این حادثه مجروح و متاسفانه همراهش فوت کرده است. حاجی رضا شاکرمی با اشاره به حمله افراد مسلح به یکی از قضات سابق کرج و همراهش اظهار کرد: شب گذشته این قاضی سابق با یکی از دوستانش در باغی که در اطراف هشتگرد دارد، حضور داشتند که یکی دو نفر از افراد مسلح با حضور در باغ وی با اسلحه کلاشینکف این دو نفر را به رگبار می‌بندند. وی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه همراه وی فوت شده و قاضی سابق کرج نیز بر اثر اصابت چهار گلوله مجروح شده است. دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز یادآور شد: در حال شناسایی عوامل این حادثه و انگیزه افراد مسلح هستیم، پرونده در مرحله تحقیقات اولیه است و شناسایی عوامل این حادثه در دست بررسی است. خبرگزاری میزان این خبر را منتشر کرده است.

احتمال تغییر یکی از منتخبان اصفهان
سخنگوی وزارت کشور، نظام انتخاباتی کشور را نیاز به اصلاح دانست و از آغاز تدوین پیش نویس لایحه نظام انتخاباتی به دستور وزیر کشور خبر داد. حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه از 207 حوزه انتخابیه مجلس صحت برگزاری انتخابات در 202 حوزه در شورای نگهبان تایید شده است، گفت: در حوزه انتخابیه اصفهان نیز صحت برگزاری انتخابات محل بحث نیست اما ممکن است درباره یکی از منتخبان این حوزه تغییراتی ایجاد شود. از 207 حوزه انتخابیه مجلس صحت برگزاری انتخابات در 202 حوزه در شورای نگهبان تایید شده است. خبرگزاری میزان این خبر را منتشر کرده است.

سانسور هوشمند به خندوانه رسید
قسمت سوم سری جدید برنامه خندوانه پنجشنبه ۲۷ اسفند در حالی پخش شد که بخش اجرای پژمان بازغی و علیرضا کمالی باممیزی همراه شد.  سری جدید و فصل سوم برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان از روز سه شنبه ۲۶ اسفند آغاز شده است در سری جدید  این برنامه بر اساس مسابقه معروف lip sync battle مسابقه لب خوانی (لباهنگ) طراحی شده است. در این مسابقه تعدادی از هنرمندان سینما و تلویزیون حضور پیدا می‌کنند و یکی از آهنگها و ترانه‌های مجوز دار را لب خوانی می‌کنند. در قسمت سوم این مجموعه که علیرضا کمالی و پژمان بازغی در آن حضور داشتند علیرضا کمالی ترانه‌ای با صدای مهران مدیری را خواند و پژمان بازغی نیز ترانه‌ای با صدای علی زند وکیلی را اجرا کرد. نکته قبال توجه در زمان اجرای بازغی و کمالی این بود که تلویزیون به جای پخش تصاویر آنها، مدت زیادی تصویر تماشاگران حاضر در سالن را پخش می‌کرد و از واکنشهای تماشاگران نیز مشخص بود که پژمان بازغی و علیرضا کمالی جذاب اجرا می‌کنند اما تماشاگران تلویزیون از دیدن کامل این اجرا محروم بودند. خبرگزاری ایلنا این خبر را منتشر کرد.

فرزند آیت‌الله هاشمی و رهبر انقلاب در کدام عملیات ناپدید شدند؟
محسن رفیق‌دوست در خاطراتش درباره ناپدید شدن فرزندان مسؤولین در جنگ می‌نویسد: آزادی مهران عملیاتی بود که اتفاقاً سعید، پسر من، مصطفی، پسر آقای ناطق، یاسر و مهدی، پسران آقای هاشمی و آقا مجتبی، پسر آقا، باهم بودند و یک هفته بود که گم‌شده بودند و از آن‌ها خبر نداشتیم. بعد اطلاع دادند که درجایی بین ایران و عراق گیرکرده‌اند. من خدمت آقا رفتم. ایشان فرمودند: دعا کنیم اگر برایشان اتفاق افتاده شهید بشوند. انشاء الله اسیر نشوند.آن‌ها در خطی بین عراق و ایران محصور بودند. نیروهای ما جلو رفتند و بچه‌ها از آن مشکل بیرون آمدند. این همان حمله‌ای بود که منجر به آزادی مهران شد.سایت نامه نیوز این خبر را منتشر کرده است.

روایت ظریف از شب آخر مذاکره 
مجله مثلث در ویژه‌نامه نوروزی خود گفت‌وگویی با محمد جواد ظریف انجام داده که در بخشی از آن به نقل از ظریف می‌خوانیم: یک برخورد نسبتا تندی در شب آخر مذاکرات و در جلسه کوچکتری شکل گرفت که هنوز مصلحت نمی بینم که واردش شده و مطرح کنم و در واقع در بین مذاکره کنندگان موضوعی پیش آمد و از من سوال شدکه تو دستورالعمل در این زمینه از کشورت گرفتی؟   ظریف ادامه داد: مصلحت بود که در آن قسمت نه بگویم ،چون هنوز داشتم روی آن موضوع چانه زنی می‌کردم. بعد ایشان گفت پس تو داری وقت ما را تلف می‌کنی، بدون دستورالعمل از کشورت داری با ما صحبت می‌کنی و بنده هم به ایشان گفتم شما حق ندارید در مورد نحوه ارتباط من با دولت خودم دخالت کنید و اینجا بود که از کلمات تندی استفاده کردیم. وی درمورد نقش آقایان عراقچی و تخت روانچی در مذاکرات افزود: آنها از بهترین همکاران من در مذاکرات هستند و هر دو افرادبسیار قوی،سلیم النفس وقابل اعتمادند که حتما این مذاکرات بدون وجود این دو بزرگوار به نتیجه نمی رسید.

حقوق هزاران بازنشسته هنوز پرداخت نشده است

حقوق یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از بازنشستگان عضو صندوق بازنشستگی ایران با وجود آن که تنها دو روز به آغاز سال نو خورشیدی مانده هنوز پرداخت نشده است. روز گذشته یکی از خبرگزاری ها، به نقل از یک منبع آگاه در صندوق بازنشستگی کشوری «کسری بودجه سه هزار میلیارد تومانی» را مهم‌ترین علت تاخیر در پرداخت حقوق اعلام کرد. این منبع که نامی از وی برده نشده افزود: «مسئولان صندوق در تلاش هستند تا سه الی چهار ساعت آینده حقوق بازنشستگان را پرداخت کنند در همین حال حامد شمس، سرپرست اداره کل روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشور، نیز با تائید این خبر اعلام کرد که این صندوق در انتظار واریز پول از سوی دولت است. آقای شمس اضافه کرد:‌ «به محض این‌ که این واریز انجام شود، حقوق بازنشستگان قبل از آغاز سال ۹۵ پرداخت می‌شود آن ‌طور که این مقام مسئول گفته، در حال حاضر «تمامی مرخصی کارکنان صندوق لغو شده و همگی درصدد هستند با بررسی تمهیدات لازم، حقوق به تاخیرافتاده بازنشستگان واریز شود».ابن خبر در خبرگزاری فارس منتشر شد.

رئیس پارلمان عراق، مانع از قرائت بیانیه در حمایت از حزب‌الله شد

یک منبع پارلمانی عراق ، خبر داد که «سلیم الجبوری» رئیس پارلمان عراق با بیان اینکه موضع عراق و کشورهای عربی در قبال حزب‌الله واحد است، مانع از قرائت بیانیه‌ای در حمایت از این حزب لبنانی شده است.به نوشته پایگاه خبری السومریه نیوز، سلیم الجبوری، همچنین مدعی شده است که عربستان نسبت به سفر ابراهیم الجعفری به ریاض، روی خوش نشان داده است. او همچنین در پاسخ به نمایندگانی که خواستار قرائت بیانیه در حمایت از حزب‌الله بودند، گفته است: ما به دوستانمان نیاز داریم.این خبر در خبرگزاری فارس منتشر شد.

ایران یکصد و پنجمین کشور شاد جهان

ایران در تازه ترین گزارش درباره شادترین کشورهای جهان در جایگاه ۱۰۵ قرار دارد. در حالی که جایگاه ایران نسبت به سال ۲۰۱۵ میلادی ۵ رتبه ارتقا یافته، شبکه راهکارهای توسعه پایدار، در سال جاری میلادی دانمارک را در رتبه نخست و بروندی را در آخرین رتبه در میان ۱۵۶ کشور جهان قرار داده است.این چهارمین گزارشی است که این شبکه درباره «شادی» در کشورها تهیه می کند. در سال گذشته میلادی سوئیس شادترین کشور بود با این حال امسال دانمارک باری دیگر توانست به جایگاه خود در سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ بازگردد.پس از دانمارک کشورهای سوئیس، ایسلند، نروژ و فنلاند قرار دارند وکانادا، هلند، زلاندنو، استرالیا و سوئد نیز در میان ۱۰ کشور شاد جهان هستند. تنها تغییری که در میان این ۱۰ کشور در قیاس با گزارش ۲۰۱۵ دیده می شود مربوط به پیشی گرفتن مجدد دانمارک نسبت به سوئیس است.این مطلب در کانال تلگرامی روزنامه ایران منتشر شد.

ایراد به پیامک های رییس جمهوری از روی بغض و کینه است

کمال الدین پیرموذن عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: ایراد دلواپسان به ارسال پیامک های نوروزی و دعوت مردم به شرکت در انتخابات توسط رییس جمهوری ریشه در بغض و کینه آنان دارد. رییس جمهوری خواهان پیشرفت کشور است و ایرادهای دلواپسان سیاسی بوده و از روی بغض و حسد و کینه است. حرکت رییس جمهوری در دعوت مردم به شرکت در انتخابات باعث ایجاد شور و نشاط در جامعه شد و این کار نیز در نوروز به نزدیکی میان دولت و ملت کمک می کند. از طرفی برخی از نهادها و خبرگزاری های مخالف دولت با پول بیت المال اقدام به ارسال فله ای پیامک می کنند، ولی منتقدین دولت چشمان خود را بر روی آن بسته اند. ایراد گرفتن دلواپسان و شکست خوردگان از ملت از روی حسد است، چون احساس مردم نسبت به رییس جمهوری برای ارسال این پیامک ها احترام آمیز است و مردم حامی سیاست های دولت هستند و آن را در انتخابات اخیر نشان دادند. اپراتورهای تلفن های همراه پیش از این اعلام کرده بودند که ارسال این پیامک ها رایگان بوده و هزینه ای برای دولت ندارد.این خبر در خبرگزاری خانه ملت منتشر شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی