بازدید 2680
فوتبال اروپا

لیورپول دشمن بزرگ را حذف کرد/دورتموند و سویا هم صعود کردند

کوتینیو روی یک فرار انفرادی و ضربه چیپ زیبا برای لیورپول بازی را به تساوی کشاند تا با شکل‌گیری تساوی یک - یک، لیورپول به لطف پیروزی خانگی 2 بر صفر در بازی رفت در مجموع 3 بر یک پیروز و راهی مرحله بعد شود و دشمن همیشگی را از یک جام اروپایی حذف کند
کد خبر: ۵۷۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷ 18 March 2016
تیم لیورپول با برتری در مجموع دو بازی رفت و برگشت حساس‌ترین بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها راه یافت.

به گزارش تابناک ورزشی، در جدال دو رقیب دیرینه فوتبال انگلیس، لیورپول و منچستریونایتد در اولدترافورد ابتدا مارسیال در دقیقه 32 از روی نقطه پنالتی برای میزبان گل زد، اما در دقیقه 45، کوتینیو روی یک فرار انفرادی و ضربه چیپ زیبا برای لیورپول بازی را به تساوی کشاند تا با شکل‌گیری تساوی یک - یک، لیورپول به لطف پیروزی خانگی 2 بر صفر در بازی رفت در مجموع 3 بر یک پیروز و راهی مرحله بعد شود.

در دیگر بازی مهم دورتموند برتری 2 بر یک در خانه تاتنهام را به برتری 3 بر صفر بازی رفت پیوند زد و در مجموع 5 بر یک پیروز شد. اوبامیانگ در دقایق 24 و 71 برای دورتموند و هونگ سونگ مین در دقیقه 74 برای تاتنهام گل زدند.

 در سایر دیدارها، اندرلشت یک بر صفر مغلوب میزبانش شاختار شد و تیم اوکراینی با برتری 4 بر یک به دور بعد رسید.

براگا 4 بریک فنرباغچه را برد و در مجموع به لطف پیروزی 4 بر 2 در رقابتی که تیم ترکیه‌ای در پایان بازی برگشت هشت نفره شده بود، به یک چهارم نهایی رسید.

سویا هم 3 بر صفر بازل را برد و با همین نتیجه به جمع هشت تیم برتر لیگ اروپا رسید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست