بازدید 5558

کولاک، محور کرج ـ چالوس را مسدود کرد

کارشناس هواشناسی گفت: امروز اکثر مناطق کشور با کاهش دما مواجه می شوند.
کد خبر: ۵۷۵۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰ 17 March 2016
کارشناس هواشناسی با بیان اینکه امروز اکثر مناطق کشور با کاهش دما مواجه می شوند، گفت: پدیده گردوغبار در غرب و جنوب غرب کشور رخ می دهد.

به گزارش میزان، مرتضی ضرابی کارشناس هواشناسی با اشاره به وضعیت هوا در پنج شنبه و جمعه آخر سال گفت: با نفوذ جریانات شمالی در استان های شمال کشور و سواحل خزر دمای هوا در سه استان شمالی کاهش محسوسی می یابد. همچنین در برخی از ساعات روز دریای خزر مواج است.

وی با اعلام اینکه هوای تهران در روز پایانی هفته نیمه ابری و بارانی است،گفت:حداکثر دما در پایتخت به 12 درجه و حداقل دما به 6 درجه می رسد.

به گفته این کارشناس هواشناسی بارش باران در جنوب و جنوب شرق کشور از صبح امروز آغاز می شود. البته مناطق غربی و جنوب غرب کشور از امروز شاهد پدیده گردو خاک خواهند بود.

9 استان برفی و 7 استان كشور بارانی است/انسداد محور كرج - چالوس


باشگاه خبرنگاران نوشت: رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور پرداخت.

سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور گفت: طبق آخرین اخبار دریافتی مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور هم اکنون در تمامي راه‌ها و محورهای موصلاتی کشور وضعیت ترافيكي عادي و روان گزارش شده است.

وی بیان کرد: بر همين اساس دراستان هاي آذربايجان شرقي ، آذربايجان غربي،خراسان رضوي در اكثرمحورها، اردبيل محورهاي اردبيل _ خلخال و سرچم و اردبيل _ سراب و اسالم _ خلخال ،خراسان شمالي محورهاي چمن بيد - جنگل گلستان و بجنورد _ اسفراين ،گيلان محورهاي آستارا _ اردبيل و اسالم _ خلخال ،كرمانشاه محورهاي پاوه و سنقر ،كردستان محورهاي ديواندره ، سقز و مريوان ،،همدان گردنه اسد آباد بارش برف گزارش شده و در استان هاي گيلان، كرمانشاه ، مازندران،گلستان،همدان در اكثرمحورها ، اردبيل محور پارس آباد ، قزوين محور قزوين _ همدان بارش باران اعلام شد .استا ن خراسان شمالي اكثرمحورها مه گرفتگي همراه با كاهش ديد گزارش شده و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت جوي آرام گزارش شده است.

رحمانی در پایان عنوان کرد: محورهای شمشک - دیزین، پونل-خلخال کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.ضمنا محور كرج - چالوس به دليل بارش برف و كولاك مسدود شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار