بازدید 4692
۴

سوال عجیب مظلومی در مورد مجیدی از کی روش

سرمربی تیم فوتبال استقلال در حالی از کی روش سوال می پرسد چرا مجیدی به تیم ملی دعوت نشده که خودش از این بازیکن استفاده نمی کند.
کد خبر: ۵۷۵۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰ 16 March 2016
به گزارش تابناک ورزشی، پرویز مظلومی روز گذشته در محل تمرین استقلال روبه روی خبرنگاران نشست و با آنها صحبت کرد.
سرمربی استقلال در لابه لای صحبت های خود به نکته ای اشاره کرد که خواندش خالی از لطف نیست.
مظلومی در خصوص اینکه استقلال در تیم ملی بازیکنان کمی نسبت به حریف دیرینه‌اش دارد، گفت: من برای کی‌روش احترام قائلم ولی او چرا مجیدی را دعوت نکرد که در اردوی گذشته حضور داشت؟ البته او یک جوان به نام محسن کریمی و سجاد شهباززاده که مدت‌ها بود باید انتخاب می‌شد را دعوت کرد ولی انتظار ما بیشتر بود که بازیکنان استقلال به جز این سه نفر به تیم ملی دعوت شوند. به خصوص که تیم ما به فینال جام حذفی رفته است. هر چند شاید اگر حیدری و چشمی مصدوم نمی‌شدند آنها هم در اردو حضور پیدا می‌کردند.
این جمله پرویز مظلومی که در قامت سرمربی استقلال فعالیت می کند کمی عجیب به نظر می رسد. او از اینکه چرا میثم مجیدی به اردو دعوت نداشته گلایه کرده در حالی که خود مظلومی در بازی های اخیر استقلال اصلا به میثم مجیدی بازی نداده است!چطور وقتی مظلومی از امید نورافکن استفاده می کند و در دقایقی پایانی و فقط بازی به هر جهت از مجیدی در جناح چپ بازی می گیرد انتظار دارد کی روش وی را به تیم ملی دعوت کند؟
به نظر می رسد سرمربی استقلال تنها یک موضوع و آن هم دفاع از بازیکنانش برای دعوت به تیم ملی را به صورت اتوماتیک وار آموزش دیده و اصلا فنی به قضایا نگاه نمی کند! او در حالی این سوال را از کی روش پرسیده که شاید اگز سرمربی تیم ملی از مظلومی سوال کند چرا از مجیدی بازی نمی گیرد سرمربی استقلال پاسخی نداشته باشد!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
به نظر میرسد منظور مظلومی روزبه چشمی بوده که مصدوم است و گرنه مجیدی که نه مصدوم است و نه فیکس
پس چرا ذخیره پرسپولیس رادعوت کرده
کروش حیا کن ایران رو رهاکن.... امیدوارم بعداز کفاشیان این اجنبی هم از ایران بره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
گل گفتی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار