بازدید 3343

روحانی بهار ۹۵ به ترکیه سفر می کند

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ترکیه گفت: : بعد از برگزاری کمیسیون اقتصادی مشترک بین ایران و ترکیه، آقای روحانی در اواخر فصل بهار سال آینده یا ابتدای تابستان به ترکیه سفر خواهد کرد.
کد خبر: ۵۷۳۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶ 09 March 2016
موید حسینی صدر در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، در خصوص سفر احمد داوود اغلو به ایران و روابط بین تهران و آنکارا، اظهار داشت: سفر داوود اوغلو به ایران بسیار مثبت بود و بازتاب بسیار خوبی داشت.

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این سفر در زمینه‌های اقتصادی و تشریک مساعی برای حل و فصل بحران‌های منطقه ای بین ایران و ترکیه موثر بوده است.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ترکیه ادامه داد: بنای ترکیه توسعه همکاری با ایران است و مقرر شده تا کمیسیون اقتصادی مشترک بین دو کشور در فروردین ماه سال آینده به ریاست یکی از وزراء تشکیل شود. از طرف ترکیه نیز آقای جودت ایلماز خواهد آمد.

حسینی صدر گفت: بعد از برگزاری کمیسیون اقتصادی مشترک بین ایران و ترکیه، آقای روحانی در اواخر فصل بهار سال آینده یا ابتدای تابستان به ترکیه سفر خواهد کرد.

وی افزود: سفر داوود اغلو به ایران در این زمان، سفر مثبتی بود و از دید جهانیان نیز این سفر نشان دهنده علاقمندی دو کشور به توسعه همکاری ها است.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ترکیه تصریح کرد: در حال حاضر دیدگاه‌های دو کشور به هم‌دیگر نزدیک شده و امکان حل سوء تفاهمات بین دو کشور وجود دارد و بنای ایران و ترکیه بر این است که بر سر کشور ثالثی روابط بین خود را به خراب نکنند
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی