بازدید 3240

8 سال تخلف آشکار در فدراسیون فوتبال؟!

اگر خبر به تائید نرسیدن اساسنامه فدراسیون صحت داشته باشد باید گفت در این 8 سال فدراسیون فوتبال با اساسنامه‌ای که مورد تائید هیات دولت قرار نگرفته اداره شده است و این یک تخلف آشکار است.
کد خبر: ۵۷۲۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹ 05 March 2016
اگر اسانامه فدراسیون فوتبال به تائید دوبت گذشته نرسیده باشد یعنی فدراسیون فوتبال 8 سال با اساسنامه غیر قانونی فعالیت کرده است.
به گزارش تابناک ورزشی، سال 1358 بود که  فدراسیون فوتبال ایران به دلیل برکناری دادگان از ریاست فدراسیون فوتبال تعلیق شد، بعد از آن کمیته‌ای 6 نفره مسئول تدوین اساسنامه جدید فدراسیون شد تا فوتبال ایران از تعلیق خارج شود. صفایی فراهانی، محمد خبیری، غفاری، محمدحسن انصاری‌فرد، کیومرث هاشمی و علی رغبتی 6 نفری بودند که قرار شد اساسنامه جدید را آماده کنند.
این 6 نفر در نهایت اساسنامه‌ای را نوشتند و برای اجرایی شدن و قانونی شدن اساسنامه، آن را جهت تصویب به هیات دولت فرستادند. بعد از جلسه هیات دولت با ریاست پرویز داوودی معاون اول محمود احمدی‌نژاد اعلام شد که هیات دولت این اساسنامه را تایید کرده و این اساسنامه می‌تواند اجرایی شود. با این‌حال بعد از گذشت 8 سال، سازمان بازرسی کل کشور پس از استعلام از دبیرخانه هیات دولت متوجه شده که این اساسنامه به تایید هیات دولت وقت نرسیده است. اگر این خبر صحت داشته باشد باید گفت در این 8 سال فدراسیون فوتبال با اساسنامه‌ای که مورد تائید هیات دولت قرار نگرفته اداره شده است و این یک تخلف آشکار است.
خیلی‌ها محمد علی‌آبادی رئیس وقت سازمان تربیت بدنی را به عنوان شاه کلید این ماجرا عنوان کرده‌ و از وی به عنوان حلقه مفقوده یاد کردند. البته در کنار علی‌آبادی از کیومرث هاشمی نیز به عنوان یکی دیگر افراد دخیل در این ماجرا می‌توان چرایی این موضوع را جویا شد که در حال حاضر موبایل او خاموش است.
اما به هرحال پیگیری‌های خبرنگار «نسیم آنلاین» در این خصوص سرانجام به ارتباط با محسن علی‌آبادی فرزند رئیس وقت سازمان تربیت بدنی انجامید و او در گفتگوی کوتاهی با ما در این خصوص عنوان داشت:
با پدرم صحبت کردم و ایشان معتقدند در آن زمان طبق روال قانونی و معمول برای تغییر اساسنامه پیش رفته‌ایم، ولی در کل علاقه‌مند به مصاحبه و ورود به مباحث حال و گذشته ورزش نیستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار