بازدید 12243

زمان چاپ ویژه‌نامه‌های نوروزی روزنامه‌ها

زمان چاپ ویژه‌نامه‌های نوروزی روزنامه ها مشخص شد و از میان روزنامه‌هایی که روی دکه هستند، تنها 10 روزنامه ویژه‌نامه نوروزی خواهند داشت.
کد خبر: ۵۷۲۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶ 05 March 2016
زمان چاپ ویژه‌نامه‌های نوروزی روزنامه ها مشخص شد و از میان روزنامه‌هایی که روی دکه هستند، تنها 10 روزنامه ویژه‌نامه نوروزی خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، هر ساله اسفند ماه تعدادی از روزنامه‌های کشور با چاپ ویژه‌نامه نوروزی به استقبال نوروز می‌روند تا در ایام تعطیل نوروز خوانندگان آنها به دلیل چاپ نشدن روزنامه‌ها بتوانند از این ویژه‌نامه‌های نوروزی استفاده کنند.

معمولاً‌ در ویژه‌نامه‌های نوروزی گزارش‌ها و مصاحبه‌های مفصلی از شخصیت‌های مطرح به چاپ می‌رسد تا جذابیت لازم برای مخاطبان را  داشته باشد.

امسال نیز تعدادی از روزنامه‌ها تصمیم گرفتند که در هفته سوم و چهارم اسفند ماه ویژه‌نامه‌های خود را روی دکه عرضه کنند تا خوانندگان بتوانند از مطالب آن بهره ببرند.

در این میان با پیگیری‌های خبرنگار فارس و تماس با دفاتر روزنامه‌ها مشخص شد که امسال تنها 10 روزنامه ویژه‌نامه نوروزی خواهند داشت که عبارتند از: روزنامه‌های همشهری، ایران، شرق، اعتماد، وقایع الاتفاقیه، جام جم، بانی‌فیلم، جهان اقتصاد، اطلاعات و عصر اقتصاد.

در تماس با دفاتر روزنامه‌ها کیهان، همدلی، روزان، رسالت، اسرار،‌وطن امروز، اعتدال، آفتاب یزد، اقتصاد پویا، سیاست روز، آفرینش، خراسان، شهروند و جوان مشخص شد که این روزنامه‌ها نیز ویژه‌نامه نوروزی برای نوروز 95، نخواهند داشت.

ویژه‌‌نامه نوروزی روزنامه همشهری 19 اسفندماه، ویژه‌نامه نوروزی روزنامه عصر اقتصاد 26 یا 27 اسفند، جهان اقتصاد دهه سوم اسفند، شرق 17 اسفند، اعتماد 17 اسفند، وقایع‌الاتفاقیه 19 اسفند، اطلاعات نیمه دوم اسفند و بانی‌فیلم هفته آخر اسفند ماه به چاپ می‌رسند و روی دکه‌ها عرضه می‌شوند.

همچنین زمان چاپ ویژه‌نامه نوروزی روزنامه ایران هنوز مشخص نشده است و در این میان روزنامه‌شهروند نیز هنوز تصمیمی بر چاپ یا عدم چاپ ویژه‌نامه نوروزی نگرفته است.

لازم به ذکر است ویژه‌نامه‌های روزنامه‌های عصر اقتصاد و جهان اقتصاد به صورت تخصصی مربوط به اقتصاد خواهد بود و ویژه‌نامه وقایع‌الاتفاقیه مخصوص ادبیات داستانی و ویژه‌نامه روزنامه بانی‌فیلم نیز به صورت تخصصی به صنعت سینما تعلق دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی