بازدید 17004
۶

جزییات درگیری شبانه 2 شرور شمال شهر

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ضمن اعلام خبری مبنی بر درگیری میان دو شرور در محدوده شمال شهر تهران، به تشریح جزییات این حادثه پرداخت.
کد خبر: ۵۷۲۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲ 05 March 2016
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ضمن اعلام خبری مبنی بر درگیری میان دو شرور در محدوده شمال شهر تهران، به تشریح جزییات این حادثه پرداخت.

به گزارش ایسنا، شب گذشته در محدوده شمال تهران دو تن از اراذل و اوباش سابقه‌دار تهران با یکدیگر درگیر شده که این نزاع منجر به چاقوکشی و مجروح شدن یکی از آن‌ها می شود که متعاقبا به بیمارستان منتقل می‌شود.

در ادامه ضارب اصلی که از محل گریخته بود، به اتفاق یکی از همدستانش به بیمارستان محل بستری فرد مجروح رفته و ضمن ایجاد درگیری با کادر بیمارستان مجددا اقدام به ضرب و جرح طرف مقابل خود در درگیری می کند و متعاقبا از محل می گریزد.

پس از گزارش موضوع به پلیس، بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی پایتخت ماموریت یافتند افراد مذکور را دستگیر نمایند که در همان ساعات اولیه همدست ضارب که در متواری ساختن عامل اصلی نقش داشته است را دستگیر می کنند.

شایان ذکر است، عامل اصلی این درگیری که متواری است، شناسایی شده و در حال حاضر تحت تعقیب پلیس پایتخت است که در این خصوص اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۴
انتشار یافته: ۶
زیاد عجله نکن نیروی انتظامی. بذار 7-8 نفر رو بکشه یا لت و پاره کنه بعد میگیریدش!
پلیس ضعف عمل میکنه
قوه قضاعیه ضعیفتر

باید جرات به اینگونه اقدامات را خشکاند برخورد به یک دو مورد دوای درد نیست...
در ادامه ضارب اصلی که از محل گریخته بود، به اتفاق یکی از همدستانش به بیمارستان محل بستری فرد مجروح رفته و ضمن ایجاد درگیری با کادر بیمارستان مجددا اقدام به ضرب و جرح طرف مقابل خود در درگیری می کند و متعاقبا از محل می گریزد......!
عجب "جزئيات" كاملي !!!
تا زمانی که ازاذل اوباش نترسن هیچ تغییری ایجاد نمیشه ، کسی که بالای ده بار دستگیر و زندانی میشه معلومه درست نمیشه ، پس حکم حمل و تهدید با سلاح سرد مفسد فی الارض و اعدام چرا اجرا نمیشه ؟؟ حتما باید چند نفر بیگناه کشته بشن یه حادثه وشتناک رخ بده آبروی کشور بره تا فکری بکنند ؟؟ حتما باید فیلم بگیرن مردم بترسونن قمه بکشن مست کنن تو خیابونا بریزن تا شاید شاید نیروی انتظامی مقتدر فکری کنه ؟؟؟
تابناک لطفا منتشر کن تا مردم نظر بدن ببینیم چقدر موافق هستند
امنیت نیاز اولیه هر اجتماع انسانی هست
تحت تعقیب است... ها ها ها. بگین از دستمون در رفت.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار