بازدید 30635
مقام اماراتی خواستار شد

اخراج ایرانی‌ها از امارات طی ۳ سال

معاون رئیس پلیس دبی در جدیدترین حمله لفظی به ایران، خواستار اخراج تمام ایرانی‌های ساکن امارات شد.
کد خبر: ۵۷۲۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱ 05 March 2016
معاون رئیس پلیس دبی در جدیدترین حمله لفظی به ایران، خواستار اخراج تمام ایرانی‌های ساکن امارات شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، «ضاحی خلفان» معاون رئیس پلیس دبی و نزدیک به «محمد بن زاید» ولی‌عهد ابوظبی در ادامه جنجال‌آفرینی خود در شبکه‌ اجتماعی توئیتر خواستار اخراج ایرانی‌ها از امارات شد.

خلفان در صفحه توئیتر خود اعلام کرد طی سه سال باید از تمام ایرانی‌های که در دبی کار می‌کنند و کاری تجاری دارند، بخواهیم که امارات را ترک کنند و مجوز تجاری آنها لغو شود؛ فرزندان ما به باز کردن مغازه‌های تجاری به جای ایرانی‌ها  بیشتر نیاز دارند تا ایرانی‌ها.

وی تاکید کرد تا زمانی که ایران و حزب‌الله به ادعای وی در امور کشورهای حاشیه خلیج فارس مداخله می‌کنند، این کشورها دست‌بسته نخواهند نشست.

خلفان مدعی شد: احترام ما به ایرانی ها زیاد است اما با کمال تاسف خیری در آنها نیست.

وی سپس خواهان تحریم کالاهای ایرانی توسط کشورهای حاشیه خلیج فارس شد و کشورهای مذکور را تشویق به این کار کرد.

این درخواست مقام اماراتی در پی تشدید فضای ضد ایرانی و ضد حزب‌الله است که عربستان به همراه دیگر کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس علیه تهران به راه‌ انداخته‌اند.

سیاست عربستان علیه ایران پس از مرگ «عبدالله بن عبدالعزیز» و «امضای توافق هسته‌ای» میان ایران و شش کشور موسوم به گروه «1+5» تشدید شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶۲
انتشار یافته: ۳۴
خواهش میکنم کمپین تحریم سفر به امارات و ترکیه را جدی تر دنبال کنید .
پاسخ ها
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
جدی؟ ما پول سفر به یه روستا هم نداریم. پولدارا هم که کاری به این چیزا ندارن...
اولا از خداتون باشه که ایرانی ها توی کشورکتون هستند، بعد هم بیایید اول تکلیف سربازی خودتون رو توی ایران معلوم کنید، بعد!
پایان مفتخوری امارات از ایرانی ها.
زرشک!!!
همه ی وجودشون از پول ایرانیها بوده و خواهد بود!
ایرانیان با خروج از امارات و ایجاد بنادر تجاری در چاه بهار،قشم،خارک،سیری،ابوموسیو...میتوانند دهها برابر ظرفیت امارات ظرفیت ایجاد کنند.
تو رو خدا اينكارو نكن وگرنه كشورت از كجا بياره بخوره؟!!!!
حالا هی باز برید دبی و پول خرج کنید .
آخه اگه ایران وارداتش رو از کشور شما قطع کنه که بد بخت می شید. اگه سرمایه ایرانیها از امارات خارج بشه که بد بخت میشید ، در اقدام متفابل ما هم می خواهیم که ایران وارداتش رو از امارات تحریم کنه.
اتفاقا خیلی هم خوب میشه . بسه آبادی کشورهای حاشیه خلیج فارس ازین به بعد باید حاشیه خلیج فارس خودمان را آباد کنیم.
چنانچه مسئولین کشور، زمینه جذب سرمایه های چند صد میلیارد دلاری ایرانیان مقیم کشور کوچک امارات را فراهم می کردند، تا همه آنها در کشور خودمان به تولید و تجارت بپردازند، هم جوانان کشورمان مشغول به کار می شدند و هم یک کوتوله سیاسی در امارات متوجه می شد که کشورش روی پول ایرانیان و فعالیت اقتصادی آنها می چرخد.
بگو آدم احمق
همين ايراني ها دارن از همون مغازه ها خريد مي كنند و از كشور شما وارد ايران مي شه
مي خواي از اين ور هم تحريم شي
به نظر من بهتره با توجه به برجام و استقبال از ایران برای روابط جدید با اروپا ، بهتره خود دولت ترتیبی اتخاذ کنه که دیگه منشا ورود کالا به ایران امارات نباشه و یا مستقییم از خود ژاپن و کره و آلمان و فرانسه و ... وارد کنیم یا از کشورهای دیگه. و کاری کنیم که خود ایرانیان کم کم از امارات نقل مکان کنند و برن به کشور های دیگه و یا حتی برگردند به ایران!
سلام :ایرانیهای مقیم امارات تا چه زمان میخواهند سرمایه هنگفت خودشون را در امارات دپو کنند اینها عرب هستند و تازه به دوران رسیده ممکن هست در اینده سرمایه ایرانیها رو صاحب بشن پس زودتر به فکر بشید و از کشور عزیز و خوب خودمان استفاده کنید بگذارید از سرمایه شما مملکت خودمان استفاده کرده و در پیشرفت ایران عزیز سهیم باشید
دوبی رو ایرانی ها آباد کرده ن
اگر ایرانی ها نبودن دبی ؛ دبی نمی شد بنظر من هر ایرانی که به دبی سفر می کنه خبانت به کشور می کنه و هرکس هم سرمایه گذاری کرده به کشور بر گردونه که سال ۹۵ اوج رشد اقتصادی در ایرانه .
آيا وقتش نرسيده به مزخرفات ضاحي خلفان جواب بدند، آيا نميتوانند يك هفته فضاي ايران را بر روي خطوط هواپيمايي امارات و فلي دبي و اتحاد ببندند تا اين ابله اينطوري به ما ايرانيها تو هين نكنه .
بهتر بیان تو سواحل مکران و جنوب ایران از خوزستان و بوشهر تا هرمزگان و جزایر کیش و قشم و خارگ و...سرمایه گذاری کنن.
در کل انقدر که ما از اعراب توی این مدت سدمه دیدم و میبینیم از امریکا ندیدیم به خدا در رابطه ما با این ها هیچ خیری نیست.
خدا را شکر مردین عمل کنید چابهار می شود دبی .
این بهترین خبر برای ایرانیهاست، بعدش که دیگه هیچ ایرانی در امارات باقی نماند، کلیه مسیرهای ترانزیتی را به روی کشور امارات ببندید تا دوباره به شغل چوپانی شترهاشون برگردند.
مرد نيستي اگه به حرفت عمل نكني بدبختا شماازصدقه سري ماايرانيها به اينجا رسيدين منتظريم ياعلي
چابهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــار
واردات از مقصد امارات باید ممنوع شود. بسیاری از کالاهای وارداتی از سایر کشورها از مسر امارات وارد می شوند و حق دلالی بسیاری را نسیب جیب دلالان اماراتی می کند.
اين كه يك مقام غير مرتبط در خصوص مسائل ايران با كشورش مدام اظهار وجود مي كنئ نشان دهنده سطح ظرفيت ان كشور است كشوري كه هنوز قانون اساسي روشني ندارد و وضعيت اقتصادي اجتماعي بسيار شكننده داردو مقامات سياسي اجازه حضور يك رييس پليس را به جاي خودشان مي دهند واضح است كه ناداني خود را جايگزين دانش سياسي اقتصادي كرده است فقط ايسشان را اين رابس اگزر اقتصاد امارات غير متحديه عربي بيش 20 ميليارد دلار زيان مستقيم و غير مستقيم از قطع روابط با ايران خواهد خورد و مسئولين كشور ما هم اگر به فكر باشند بايد حتما قبل از اين شروع به ساخت بنادر و باراندازها در 2 سال اينده به وسيله بخش خصوصي باشند ما بعنوان ايرانيان وطن پرست از اين اقدام غير كارشناسي رييس پليس امارات استقبال مي كنيم و امسال بنده سفر نوروزي خود را به امارات لغو كردم
با توافق هسته ای ایران پولدارتر و کشورهای حاشیه گداتر میشن
خودشون فهمیدن که دیگه با باز شدن روابط با اروپا دیگه نیازی به این لچک بسرها نداریم دست پیش گرفتن. اگه ورودمون به مکه هم قدغن کنید ممنون میشیم.
بخوای نخوای ایرانیها کم کم از دبی می روند چون بدون تحریمها دیگه نیازی به دبی نیست. شما وارد دوران افول خود شده اید. امیدوارم سردمداران ما قدر این فرصت را بدانند
ایشون خارج از حیطه اختیاراتش اظهار نظر میکنه. اما دوستان لطفا از توهم اینکه ما ایرانیها امارات رو ساختیم و اگر بریم اینا بدبخت میشن بیرون بیایید. تمام شرکتها و بانکهای معتبر دنیا در امارات شعبه اصلی دارند.جدب توریست این کشور فسقلی از کشور پهناور و تاریخی ما بیشتره. هیچ از خودتون پرسیدید چرا؟ جواب اینه : امنیت سرمایه گذاری
شما میخواهید چابهار رو فعال کنید؟ کدوم سرمایه گذار خارجی جرات داره تو این پروژه ها سرمایه گذاری کنه وقتی شهرت ایران در جهان اینقدر آسیب دیده؟
واقع بین باشید
آولا طی سالهای آینده وشاید هم زودتر که احتمالا زودتر اتفاق خواهد افتاد دیگر چندان نیازی به تجارت مجدد نخواهیم داشت ومستقیما کالا وارد بنادر ایران خواهد شد وشعبات آن دفاتر تجاری در بنادر ایران راه خواهند افتاد چه در امارات باشند یا کشور حق الباجگیر دیگر!!!
ایران جرا به اماراتی ها در تنب ابوموسی اجازه میده سالیان سال اقامت کنند و بهانه به دست امارات بده که توی این جزایر ، امارات سکنه داره؟؟؟
الحمدالله .
خبر خوبی بود .
به امید آبادی بنادر و جزایر ایرانی .
ما که از خدامونه ارتباطمون کلا" با عرب جماعت قطع بشه .
اینها ترسشان برای این است که بتدریج باید جل وپلا سشان را جمع کنند وبر وند پیش اربابان غربی خود زیرا سیا ستهای مرتجعین واربابان انها در سوریه یمن عراق ولبنان ... هیچ جوابی نداده
اگر ایران جزیره قشم را با یک حرکت جدی وانقلابی با ساخت بنادر بزرگ وفرودگاه چند منظوره جایگزین نماید دیگر کشور امارات را برای چه بخواهیم مگر تو راه به جایی داری به غیر از هوا ودریا ما هر دو را که داریم راه خشکی را هم داریم فاصله جزیره قشم با بندر عباس در کمترین نقطه از تونل مانش نیز کمتر است پیش بسوی خودکفایی
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا
وب گردی