بازدید 3761

پروین و روشن همکار شدند!

تیم فوتبال رسانه ورزش در دیداری به مناسبت چهلمین روز درگذشت مرحوم همایون بهزادی و مرحوم رضا احدی به مصاف منتخب پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس خواهد رفت.
کد خبر: ۵۷۱۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱ 28 February 2016
این دیدار ساعت 12 روز سه شنبه 11 اسفندماه با همت شورای تیم رسانه ورزش و مشارکت باشگاه های استقلال و پرسپولیس، سازمان لیگ برتر، هیات فوتبال تهران و شرکت تلاش در ورزشگاه شهید دستگردی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، شورای تیم رسانه ورزش برای این دیدار از برخی پیشکسوتان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که سابقه بازی با مرحوم رضا احدی و همایون بهزادی را دارند برای حضور در این دیدار دعوت کرده است. ضمن اینکه برخی همبازیان مرحوم بهزادی نیز به عنوان مهمان ویژه در این دیدار حضور خواهند داشت.

براساس دعوت تیم رسانه ورزش هدایت تیم منتخب استقلال و پرسپولیس برعهده علی پروین و حسن روشن خواهد بود و مهمانانی چون حسین کلانی، بیژن ذوالفقارنسب، مسعود معینی، هادی طاوسی، رضا وطن خواه، فریدون معینی، محمد صادقی، علیرضا عزیزی، منصور پورحیدری، علی جباری و ... حضور خواهند داشت.

دیدار تیم های فوتبال رسانه ورزش و منتخب استقلال و پرسپولیس ساعت 12 روز سه شنبه هفته جاری به طور مستقیم از شبکه تخصصی ورزش تلویزیون به روی آنتن خواهد رفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل