با تشکر، سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی
با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.
طرح مشکل:با سلام و با تشكر از فرصتي كه در اختيار كاربران داده ايد تا مشكلات خودمون رو در اين فضا اعلام كنيم اينجانب ساكن منطقه قيطريه خيابان جهانتاب هنگامه غربي هستم كه قريب به يك سال است كه خط تلفن ثابت منزل داراي اختلال هست به اين شكل كه از خارج از منزل كسي نميتواند تلفن بزند چون در اتصال برقرار نميگردد با اينكه تا به حال سه بار اين مشكل را به مخابرات منطقه اعلام كردم و حتي فرمهايي مبني بر اين اختلال نيز تكميل شده است هنوز اين خط مشكل دارد و هر بار كه مراجعه مي كنيم مي گويند به علت اشكال در كابل نوري مي باشد آيا در قرن بيست و يكم كه انقدر تكنولوژي پيشرفت كرده كه ارتباطات با فشردن يك دگمه به آن طرف مرزها امكان پذير گشته چنين مشكلي در كجاي اين تكنولوژي مي گنجد، خواهشمند است اين مطلب را انعكاس دهيد بلكه از اين طريق مشكل حل شود
پاسخ:باسلام
احتراما ، در پاسخ به نامه مخاطب به شماره 113/452 مورخ94/11/11 آن سایت خبری به اطلاع می رساند:
به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران ، طی بررسی های به عمل آمده مشکل تلفن ثابت مشترک در مرکز مخابرات پاسداران (محدوده خیابان قیطریه)در تاریخ 12 بهمن ماه برطرف و سالم تحویل شد.
محمدرضا بیدخام
مدیرکل روابط عمومی