بازدید 8636
۱

قیمت مصوب ۵ قلم شیرینی عید اعلام شد

قیمت هرکیلوگرم شیرینی گل محمدی 12 هزار تومان، شیرینی برنجی 12 هزار و 500 تومان، شیرینی تر 15 هزار تومان، شیرینی پاپیون و زبان 12 هزار و 500 تومان و کیک یزدی 9 هزار تومان مصوب و به قنادان اعلام شده است.
کد خبر: ۵۷۱۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷ 28 February 2016
رئیس اتحادیه قنادان گفت: قیمت مصوب ۵ قلم شیرینی پرمصرف عید مشخص و به قنادان اعلام شد که نرخ این محصولات در مقایسه با سال گذشته تغییری ندارد.

به گزارش تسنیم، علی بهره مند  اظهار کرد:  قیمت پنج نوع شیرینی که به طور معمول  شامل نرخ گذاری می‌شود، برای شب عید تعیین شد که نرخ این محصولات تغییری در مقایسه با سال قبل ندارد.

وی افزود: قنادان فعالیت خود را برای تامین نیاز مردم از اکنون آغاز کرده‌اند و مشکلی در خصوص مصرف شیرینی شب عید نداریم.

رئیس اتحادیه صنف قنادان تهران ادامه داد: قیمت هرکیلوگرم  شیرینی گل محمدی 12 هزار تومان، شیرینی برنجی 12 هزار و 500 تومان، شیرینی تر 15 هزار تومان، شیرینی پاپیون و زبان 12 هزار و 500 تومان و کیک یزدی 9 هزار تومان مصوب و به قنادان اعلام شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش تقاضای شیرینی در ایام پایانی سال، قنادان فعالیت پخت و پز خود را شروع کرده اند و محصولاتی که ماندگاری زیادی مانند نخود چی دارد را  آماده می‌کنند  تا در ایام پایانی سال صرفا به پخت شیرینی‌های با ماندگاری کم بپردازند.

بهره مند در پایان گفت: با توجه به این افزایش تقاضا در ایام پایانی سال، هر ساله مشاهده می شود که صنوف دیگری نیز اقدام به عرضه شیرینی می‌کنند، اما با توجه به اینکه نظارت بهداشتی و صنفی بر روی آنها وجود ندارد، به مردم توصیه می شود که نیاز خود را از قنادی‌های دارای پروانه کسب تهیه کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
سلام -چرا در زمان افزایش تقاضا بجای آنکه قنادان محترم با افزایش تولید قیمت تمام شده را پایین بیاورد , قیمت را بالا می برند!! مگر اخیرا" قیمت کدام مواد اولیه آنها افزایش پیدا کرده ؟ تا آنجا که ما می دانیم هیچکدام!!!!
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی