بازدید 3210
۱

کری عجیب بنگر برای استقلالی ها

کد خبر: ۵۷۰۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲ 26 February 2016

محسن بنگر با یادآوری موضوعی به صورت غیر مستقیم برای استقلالی ها کری خوانده است.

به گزارش تابناک ورزشی،تیم منتخب ایران بعد از انقلاب در برنامه 90 تنها یک عضو دیگر خواهد داشت و به احتمال بسیار بالا، او علی دایی است. با انتخاب دایی، از مجموع 11 نفر تیم منتخب 8 نفر پرسپولیسی خواهند بود و این زیاد باب میل استقلالی ها نیست. آبی ها می گویند چون پرسپولیس طرفدار بیشتر دارد، این بازیکنان انتخاب شده اند.

محسن بنگر مدافع پرسپولیس در واکنش به این  صحبت ها می گوید: «هم تعداد هواداران پرسپوليس بيشتر است و هم اينكه پرسپوليسي‌ها در فوتبال ايران بيشتر تاريخ‌سازي كرده‌اند. البته استقلال هم بزرگاني مثل مرحوم ناصر حجازي و حسن روشن را دارد. به نظرم در تاريخ فوتبال ايران استقلالي‌ها با پرسپوليسي‌ها قابل مقايسه نيستند.»

او توضیح می دهد: «به طور مثال تا به حال 4 بازيكن ايراني موفق شده‌اند توپ طلاي آسيا را به دست بياورند كه سه تا از اين بازيكنان يعني علي دايي، مهدي مهدوي‌كيا و علي كريمي پرسپوليسي بوده‌اند. تازه خداداد عزيزي هم وقتي مرد سال 1996 شد كه به عنوان بازيكن كمكي پرسپوليس در جام باشگاه‌هاي آسيا درخشيد و بعد به تيم ملي دعوت شد و به جام ملت‌ها رفت. حالا متوجه شديد؟»

وقتی از بنگر می پرسیم این یعنی کری خوانی، با لبخند جواب می دهد: نه بابا! من مخلص استقلالي‌ها هم هستم. فقط يك حقيقت تاريخي را گفتم!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حقیقت تاریخی بنگر استاد گل به خودی و پنالتی دادن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست