بازدید 23706
۴
به جای شکارچی بی رحمی که قوچ ها را شکار کرده و فیلم گرفته بود،

عامل انتشار فیلم رجزخوانی برای محیط بانان بازداشت شد!

او در پاسخ به این سوال که آیا انتشار این فیلم عملی مجرمانه به حساب می‌آید که فرد منتشر کننده بازداشت شده؟، می‌گوید: «بله. به این دلیل که اتفاقی که در خفا می‌افتد را به این شکل وسیع منتشر کرده است. آن هم در شرایطی که حتی ثابت نشده این اتفاق واقعی است، نه ساختگی!
کد خبر: ۵۷۰۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰ 24 February 2016
در حالی که شکارچی غیر مجاز هنوز آزادانه می‌گردد و چه بسا پز رجزخوانی‌اش برای محیط بانان را به دوستان و رفقای خود می‌دهد، پلیس فتا از دستگیری عامل انتشار این کلیپ در فضای مجازی خبر می‌دهد.

به گزارش «تابناک»، به فاصله یک هفته از انتشار ویدئویی کوتاه در دنیای مجازی که در آن شکارچیان غیرمجاز پس از کشتن دو قوچ و درج تاریخ روی زمین با خون این حیوانات کشته شده، خطاب به رئیس محیط زیست منطقه رجزخوانی می‌کنند و به نوعی محیط بانان را در مقابله با شکارچیان، ناتوان توصیف می‌کنند، نیروی انتظامی استان بوشهر از دستگیری یک نفر در این باره خبر داد.

آن گونه که سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان بوشهر گفته، فرد دستگیر شده، «عامل تولید و انتشار کلیپ شکار غیرمجاز در منطقه حفاظت شده بوشکان [از توابع شهرستان] دشتستان» است. عباس زاده در این باره می‌گوید: «پس از انتشار این کلیپپ، شناسایی عامل آن در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت که با رصد دقیق فضای مجازی و پیگیری های تخصصی، هویت و نشانی محل سکونت عامل کلیپ در شهر شیراز شناسایی شد و با هماهنگی مرجع قضایی، ماموران پلیس فتا وی را دستگیر کردند.»

وی در ادامه می‌گوید: «متهم 34 ساله به هویت «ع- الف» اهل یکی از شهرستان های فارس می‌باشد که در شیراز سکونت داشته و در زمان دستگیری، یک قبضه اسلحه شکاری گلوله زنی نیز از محل اقامتش کشف شد. متهم صراحتا اعتراف کرده که کلیپ مذکور را در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام و گروه واتس‌اپ با مدیریت خودش منتشر کرده که در این خصوص پرونده به مرجع قضایی ارسال شد.»


شکارچی رجزخوان هنوز دستگیر نشده است!

این در حالی است که پیگیری های خبرنگار «تابناک» حکایت از آن دارد که فرد دستگیر شده، عامل انتشار این ویدئو در فضای مجازی است نه شکارچیِ رجزخوانی که در این ویدئو برای محیط بانان رجز می‌خواند و به نوعی آنها را ناتوان توصیف می‌کند.

یک مقام آگاه در این باره می‌گوید: «در پی انتشار این فیلم، مسئولان محیط زیست استان اعلام شکایت کردند و بدین وسیله پرونده جهت رسیدگی در اختیار پلیس فتا قرار گرفت که پیگیری های این نهاد منجر به شناسایی و بازداشت متهم شد. البته این متهم تنها به انتشار کلیپ اقرار کرده ومدعی است که فیلم را دریافت کرده و توسط افراد دیگری تهیه شده است.»

او می‌افزاید: «البته هنوز مشخص نشده که آیا فیلم تهیه شده دستکاری شده است یا خیر. به عنوان مثال ممکن است روی آن صداگذاری صورت گرفته باشد یا حتی اشکالاتی دیگری داشته باشد. تحقیقات در این خصوص ادامه دارد و ماموران امیدوارند که به واسطه فرد بازداشت شده، به سرنخ هایی از تهیه کنندگان ویدئوی یاد شده دست پیدا کنند.»

او در پاسخ به این سوال که آیا انتشار این فیلم عملی مجرمانه به حساب می‌آید که فرد منتشر کننده بازداشت شده؟، می‌گوید: «بله. به این دلیل که اتفاقی که در خفا می‌افتد را به این شکل وسیع منتشر کرده است. آن هم در شرایطی که حتی ثابت نشده این اتفاق واقعی است، نه ساختگی و نمی‌توان با اطمینان گفت که در ایران رخ داده است. انگیزه این فرد از انتشار ویدئو هم محل ابهام است و نمی‌دانیم هدف وی از این اقدام چه بوده.»

این مقام آگاه در ادامه با تاکید بر اینکه اسلحه یافت شده در منزل عامل انتشار این ویدئو، دارای جواز بوده و قانونی است، می‌گوید: «این فرد در بازداشت به سر می‌برد و پرونده در مراحل دیگر پیگیری خواهد شد. بهتر است صبور باشیم تا به نتیجه خوبی برسد و فرد رجزخوان هم دستگیر شود.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۶
انتشار یافته: ۴
دست نیروی انتظامی درد نکنه این مملکت بهترین جوونهاشو تو جنگ از دست نداد که حالا یک عده لات و عربده کش رجز خوانی کنند و هر روز یه فیلم جدید پر کنن.
اصلا چرا باید همچین موجودی حق نفس کشیدن داشته باشه ؟
*شکارچی
خخخخ

آقا اینا رو ولش کن. فیلم جدید، دار زدن، کتک زدن، با بیل زدن، کلنگ زدن، چیزی نداری؟؟
لطفا در اسرع وقت اعدام کنید متشکر پلیس فتا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار