بازدید 3781
۱

حمایت جانانه سیدجلال از انزلی‌چی‌ها

مدافع تیم فوتبال نفت تهران که خود زمانی در تیم ملوان بازی می‌کرد از همشهری‌های خود حمایت جانانه ای کرد.
کد خبر: ۵۶۹۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱ 22 February 2016
سید جلال حسینی از بازیکنان محبوب ملوان انزلی به شمار می رفت به طوری که هنوز هم که او سالهاست از این تیم جدا شده همچنان محبوبیت خود را در شهرش حفظ کرده است.
به گزارش تابناک ورزشی، سید جلال حسینی بابت همین محبوبیتی که در انزلی دارد بار دیگر فرصت را مغتنم شمرده و در پاسخ به این سوال که چرا در اهواز علیه علیرضا منصوریان این همه فحاشی شد می‌گوید: باید بگویم نمی‌دانم چرا این همه فحاشی علیه منصوریان انجام شد و واقعا همه بازیکنان از این مسئله ناراحت شدیم. تا جایی که می‌دانم اهوازی‌ها افراد میهمان‌نوازی هستند اما فحاشی‌های آن روز بی‌سابقه بود و امیدوارم مسئولان این موضوع را بررسی کنند. البته یک سوالی مدت‌هاست که در ذهن من باقی مانده و آن اینکه در خیلی از استادیوم‌ها فحاشی می‌شود اما چرا فقط تیم ملوان محروم می‌شود؟ امیدوارم مسئولان به این سوال پاسخ دهند که چرا فقط تیم ملوان باید محروم شود اما می‌بینیم در همه ورزشگاه‌ها فحاشی صورت می‌گیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
دلیل حمایت سید جلال بعد از 15 سال فوتبال در لیگ برتر اینه که به آخر سال‌های بازیش رسیده و احتمالا میخواد در آینده بره ملوان یا به صورت بازیکن یا به عنوان مربی فعالیت کنه. بیخودی از کسی حمایت نمیکنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی