بازدید 11403

معادلات انتخاباتی در حوزه رزن بهم خورد

در واپسین روزای بررسی صلاحیت های کاندیدا های انتخابات مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان صلاحیت رضا رحمانی اصل را از حوزه انتخاباتی رزن از توابع استان همدان مورد تایید قرار داد.
کد خبر: ۵۶۸۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶ 18 February 2016
در واپسین روزهای بررسی صلاحیت های کاندیدا های انتخابات مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان صلاحیت رضا رحمانی اصل را از حوزه انتخاباتی رزن از توابع استان همدان مورد تایید قرار داد.

به گزارش تابناک، اما این کاندیدای مجلس به دلیل محبوبیت زیاد در بین مردم استان همدان و شهرستان رزن، حوزه انتخابیه خود را از تهران به رزن انتقال داد، بنابراین رحمانی، در حال حاضر تنها رقیب برای نماینده فعلی این شهرستان به حساب می آید.

نظر سنجی ها نشان می دهد که مردم نیز با این تصمیم همراهی خوبی داشته اند و احتمال تغییر نماینده در دوره دهم مجلس شورای اسلامی در این شهرستان زیاد خواهد بود.

این کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با تابناک دلیل انتقال حوزه انتخابیه خود از تهران به رزن را استقبال عمومی عنوان کرد و گفت: بنابر درخواست هایی که از سوی مردم شهرستان رزن و همچنین در خواست برخی پیشکسوتنان و ریش سفیدان این منطقه حوزه انتخابه خود از تهران را به رزن تغییر دادم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست