بازدید 4839
۱

واکنش‌های عصبی رونالدو به مسی تا گرت بیل!

کریستیانو رونالدو در نشست خبری خود در واکنش به سوال‌های پیاپی خبرنگاران مبنی بر عدم گلزنی در بازی‌های خارج از خانه گفت: من به وظیفه خود عمل کرده‌ام و گمان نمی‌کنم مجبور باشم به شما بابت گل نزدنم توضیح بدهم.
کد خبر: ۵۶۸۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴ 17 February 2016
 به خبرنگاران ربطی ندارد که من دچار افت شده‌ام یا نه. سوال درست بپرسید در غیر اینصورت از سالن بیرون می‌روم.
به گزارش تابناک ورزشی، مهاجم رئال مادرید در قدم بعدی با سوالی درباره مسی مواجه شد و گفت: مسی یک کاری کرده، این موضوع به من ربطی ندارد، این چه سوالی است که از من می‌پرسید، من باشم چنین پنالتی را هرگز با این کار به خطر نمی‌اندازم. مسی کاری را که به نظرش درست آمده، این موضوع به من ربطی ندارد.

رونالدو درباره ارتباطش با گرت بیل نیز گفت: چه اصراری دارید ما دو بازیکن را دو دوست بسیار صمیمی جلوه بدهید، من نیازی به دوستی با گرت بیل ندارم، او هم اگر از صحبت کردن پشت سر من لذت می‌برد، به خودش مربوط است، من وقتم را بر سر این موضوعات کودکانه تلف نمی‌کنم.

کریس که دیگر حوصله پاسخ دادن به خبرنگاران را نداشت وقتی از یک خبرنگار شنید: آیا دوست نداری از این حالت بد تکنیکی و تاکتیکی بیرون بیایی، گفت: امیدوارم این فرم بد را تا پایان فصل حفظ کنم، با همین فرم بد، بهترین بوده‌ام. از این قضاوت‌های خط داده شده متنفرم، این فرم بد را دوست دارم و با این فرم بد به کار خودم ادامه خواهم داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حرف درستی زده، خبرنگاران سئوال های بی ربط زیاد می پرسند .
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
آخرین اخبار
وب گردی