بازدید 19493

آغوش پرمهر بانوی دانمارکی برای «امید»

پسر بچه اهل نیاگارا که اکنون نام او را امید گذاشته اند، پس از 8 ماه درماندگی و آوارگی با کمک نیکوکاران یک مؤسسه خیریه از مرگ نجات یافت.
کد خبر: ۵۶۸۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱ 17 February 2016
پسر بچه اهل نیاگارا که اکنون نام او را امید گذاشته اند، پس از 8 ماه درماندگی و آوارگی با کمک نیکوکاران یک مؤسسه خیریه از مرگ نجات یافت.

به گزارش ایران به نقل از دیلی میل، امید دوساله، تنها بازمانده یک خانواده نیاگارایی مبتلا به بیماری صعب العلاج است. خویشاوندان این کودک به دلیل اعتقاد به باورهای خرافی او را جادوگر خواندند و طردش کردند و پسرک مجبور شد مدت 8 ماه در خیابان بخوابد و از زباله ها تغذیه کند. تا این که در نهایت با کمک یک خیر دانمارکی به نام «آنجا لاون» نجات پیدا کرد.

آغوش پرمهر بانوی دانمارکی برای «امید»

«آنجا» می‌گوید، نخستین ملاقاتی که با امید داشتم بسیار تأسف‌انگیز بود، ضعف و ابتلا به بیماری انگل روده‌ای او را بشدت از پا انداخته و شانس چندانی برای بهبود نداشت. آب و غذا نخستین چیزی بود که چشمانش طلب می کرد، او را به حمام بردیم‌‌، غذا خوردنش تماشایی بود، بعد از مدت ها بی‌خانمانی و تحمل درد و رنج، جرعه‌ای آب برایش نهایت محقق شدن آرزوهایش بود. پس از آن به بیمارستان منتقل شده  و تحت درمان قرار گرفت. انگل‌ها از روده‌هایش خارج شدند و با تعویض خون روزانه‌، وضعیت عمومی‌اش رو به بهبود رفت.

«آنجا» هر روز با امید بازی می‌کند و معتقد است او یک پسربچه قدرتمند است و می‌داند زندگی زیبا است و ارزش جنگیدن دارد . مؤسس پایگاه خیریه کمک به کودکان آفریقایی ادامه می‌دهد: مؤسسه خیریه ما با هدف کمک به بهبود وضعیت زندگی و پیشرفت تحصیلی کودکان آفریقایی شروع به کار کرد و در این مدت من و همکاران شاهد ماجرای نجات زندگی بسیاری از کودکان بودیم. اما تراژدی زندگی «امید» باور نکردنی بود، قبل از این که به او آب یا غذا بدهم و به بیمارستان منتقلش کنیم، او را در پتو پیچیدم و سخت در آغوشش گرفتم ، مطمئن بودم این حرکت من آغازی برای نجات «امید» خواهد بود.
 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۲
انتشار یافته: ۱۷
زنده باد نیکی....اگر بچه های گرسنه آفریقایی بین افراد نیکوکار تقسیم شوند چقدر خوب میشه....
اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید.
خانم لاون، شما جات توی بهشته! شک نکن!
در مقابل این انسانیت ونوع دوستی به این بانوی دانمارکی درود میفرستم
براي نيكو كاري لازم نيست مليت يا آيين خاصي داشته باشيم. همين كه دلمان خدايي باشد كارها خود به خود انجام مي شود.
درود بر شما!
با خواندن این مطلب واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم . و چشمام پر اشک شد . اول تاسف خوردم بحال انسانهائی که نام پدر و مادر رو یدک میکشن در صورتی که بوئی از انسانیت نبرده اند و آفرین میگم به غیرت بانوئی که شعر بنی آدم اعضای یکدیگرند را بخوبی معنی کرد .
به امید روزی که تبعیض و جهالت ریشه کن بشود.
آدمی را آدمیت لازم است به امید آنروزی که دنیا پر باشد از آدم
درود بر این خانم محترم
سلام دلم شکست واشکم جاری شد ،حیوان هم فرزند خودش را دورنمی کند متعسفم وازخداوند بزرگ متشکرم که همچنین بنده خوبی که درمسیر راه امید معصوم قرارداده است وخودم از خانم وموئسسه اش به انداز یک دنیا تشکرمی کنم وبهترینها را برایش وهمچنین امید مظلوم آرزو می کنم خدابزرگ است
باور کنیم انسان های بهشتی فقط در ایران نیستند
واقعا به حالش غبطه خوردم.ره صد ساله عرفان و زهد رو با لطف الهی به آنی پیمود.
بسیار ناراحت کننده و تاثیر گذار.چطور یک بچه معصوم به این کوچکی هشت ماه در خیابان مانده؟درود به غیرت این خانم و باز هم شکر خدا.
فکر می کنم خداوند خواسته که این بچه نجات پیدا کنه تا به اون پدر و مادر بی عاطفه و احمقش نشان بده که جادوگر واقعی انها هستند
واقعا باید چیز یاد گرفت.
نفهمی و خرافات و گوش دادن به حرف افراد سودجو و خرافی انسان را تا حد یک حیوان پست تر پایین می آورد که بچه اش را بیرون کند آری خرافات بزرگترین دشمن بشریت میباشد که بچه 2 ساله را جادوگر بنامیم چه باید گفت نمیدانم
فکرمیکردم عاطفه مختص ایران وغرب فاقد از عاطفه هاست
خداوند به این زن عزت دهند. و در زمره صالحان قرار دهد.
شک نداشته باشید که سعادت نصیبتان خواهد بود.
من وقتی چهره پسرک مظلوم را دیدم واقعا منقلب شدم
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی