بازدید 16207

سرقت زنان بدحجاب از نمايشگاه خودرو

کد خبر: ۵۶۸۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶ 16 February 2016
دو زن بدحجاب كه براي خريد وارد يك نمايشگاه خودرو شده بودند، موفق شدند با همدستي يك مرد يكي از اتومبيل‌ها را سرقت و فرار كنند.

به گزارش جوان، سي‌ام آذرماه بود كه صاحب يك نمايشگاه خودرو، پليس را از ماجراي سرقت يكي از خودروهاي نمايشگاه با خبر كرد. شاكي در شرح ماجرا گفت: ساعت 19 بود كه دو زن بدحجاب براي خريد وارد نمايشگاهم شدند. آنها بعد از بازديد، براي خريد يك خودروي ريو كه مقابل نمايشگاه پارك شده بود، ابراز تمايل كردند. بعد از آن سوئيچ را به آنها دادم و خودرو را تست كردند. بعد از آن براي توافق بر سر قيمت وارد نمايشگاه شديم. بعد از چانه‌زني بر سر 27 ميليون و 500 هزار تومان توافق كرديم. دو زن بدحجاب از من اجازه گرفتند و براي لحظه‌اي نمايشگاه را ترك كردند.

 هنوز لحظاتي از رفتن آنها نگذشته بود كه ناگهان مرد جواني مقابل نمايشگاه ايستاد، نگاهي به داخل انداخت و بعد پشت فرمان ريو نشست، خودرو را روشن كرد و از محل دور شد. همه چيز خيلي سريع اتفاق افتاد و از ماجرايي كه پيش آمده بود، غافلگير شده بودم. فهميدم كه آن مرد همدست دو زن شيك‌پوش بوده است. وقتي خودم را به خيابان رساندم ديدم كه آن دو زن هم سوار يك خودروي دربست شدند و فرار كردند.

بعد از مطرح شدن شكايت كارآگاهان اداره دوم پليس آگاهي در نمايشگاه حاضر شدند و با بررسي دوربين مداربسته تصوير دو زن بدحجاب را به دست آوردند. بررسي‌ها حكايت از اين داشت كه آنها از غفلت صاحب نمايشگاه استفاده كردند و بعد از سرقت سوئيچ از نمايشگاه خارج شدند و سوئيچ را در اختيار مردي كه منتظر سرقت خودرو بوده، قرار مي‌دهند كه او هم با سرقت ريو از محل فرار مي‌كند. دو زن شيك‌پوش هم با كرايه كردن يك خودروي عبوري از محل دور مي‌شوند. 

مركز اطلاع‌رساني پليس آگاهي تهران بزرگ با اعلام اينكه دستور انتشار تصاوير دو متهم از سوي قاضي صادر شده است، از شهروندان درخواست كرد اطلاعات خود را از طريق شماره تماس 51055603 در اختيار اداره دوم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهـند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی