بازدید 13797

توضیحات ناجا درباره جمع‌آوری بنرهای هاشمی

سخنگوی نیروی انتظامی درباره جمع‌آوری بنرهای تبلیغاتی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی توضیحاتی را ارائه داد.
کد خبر: ۵۶۸۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸ 15 February 2016
سخنگوی نیروی انتظامی درباره جمع‌آوری بنرهای تبلیغاتی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار منتظرالمهدی (سخنگوی نیروی انتظامی) در نشست خبری که صبح امروز (26 بهمن ماه) برگزار شد؛ ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و ایام الله دهه فجر اظهار کرد: در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۴ همکاران نیروی انتظامی با کمک دیگر سازمان‌های مرتبط، قبل و بعد از مراسم با اشراف کامل و حضور پیوسته و مستمر خود موجبات ایمنی این راهپیمایی را در سراسر کشور فراهم کردند و هیچ‌گونه کنش امنیتی در هیچ جای کشور نداشتیم.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در هفته آتی اظهار کرد: بیش از ۲۵۰ هزار نفر نیروی انتظامی مسئولیت اصلی نظم و امنیت انتخابات را برعهده دارند و پیش‌بینی ما از فضای انتخابات، فضایی امن و ایمن همراه با فعالیتی رقابت‌آمیز و با مشارکت حداکثری است.

سردار منتظرالمهدی افزود: نیروی انتظامی با پیش‌بینی مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات برای مقابله با هرگونه کنش احتمالی از آمادگی کافی برخوردار است.

وی همچنین درخصوص برخورد نیروی انتظامی با بنرهای تبلیغاتی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: پلیس با تعدادی بنرهای مجهول‌المسئولیت که مشخص نبود، برای کجا و چه کسی هست؛ مواجه شد و چون رعایت الزامات در آن نشده بود با آن برخورد کرد و به قوه قضائیه ارجاع داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست