بازدید 3875

«غول» با تير پليس زمينگير شد

کد خبر: ۵۶۸۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ 15 February 2016
تبهکار شرق پايتخت در حين فرار از دست پليس تهران با تير ماموران زمينگير شد.

به گزارش مردم سالاری، در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل در محدوده جنوب شرق تهران؛ كميسيسون پيشگيري از سرقت در کلانتري 121سليمانيه به جهت شناسايي سارقين تشکيل شد و تيمي از ماموران تخصصي اين يگان تحقيقات خود را در اين رابطه آغاز کردند.

تحقيقات ادامه يافت تا اينکه در روز 23بهمن ماه افسرگشت خودرويي در حين گشت زني در آدرس خيابان نبرد كوچه طاهري به يك دستگاه خودروپرايد سفيدرنگ با دو نفر سرنشين (يک نفر آقا و يك نفر خانم) كه در اواسط كوچه حضور داشتند مشكوك كه به محض مشاهده واحدگشت افراد مذكور با سوارشدن بر خودرو از موقعيت متواري و طي تعقيب و گريز فراوان راننده خودرو اعلامي بدون توجه به دستور ايست پليس به خيابان ائمه اطهار ادامه مسير داشته و واحدگشت به جهت متوقف نمودن خودرو اقدام به شليك 1 تيرهوايي مي‌کند.

ولي كماكان راننده بدون توجه به دستورات پليس به فرار خود ادامه داد تا اينکه خودرو متوقف و سرنشينان با رها نمودن خودرو به صورت پياده هركدام به سمتي اقدام به فرار کردند كه با هوشياري عوامل کلانتري از سرنشينان، زن جوان در چهارراه ائمه اطهار دستگير شد.

دومين متهم نيز با توجه به جثه تنومندش به فرار خود ادامه مي‌داد، برابر قانون بكارگيري سلاح و عدم توجه فرد مذكور به ايست‌هاي مكرر پليس به ضرب يک گلوله زمينگر شد. تبهکار مجروح خود را به هويت «محمد» معروف به غول معرفي کرد و ماموران در بازرسي خودرو يك ديلم (ادوات سرقت منزل) به همراه مقداري طلاجات كشف کردند و با كشف اموال و تحقيقات اوليه محقق شد نامبردگان از سارقين به نام در امر سرقت منزل در سطح منطقه مي‌باشند.

همچنين در تحقيقات بعدي كه توسط پايگاه ششم پليس آگاهي صورت گرفت متهمين به بيش از 35 فقره سرقت منزل معترف شده كه با هدايت متهمان آدرس محل سرقت‌ها شناسايي و با دستور مقام محترم قضايي متهمان به جهت كشف سرقت‌هاي مشابه در اختيار کارآگاهان پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ محمود مالمير رئيس كلانتري 121 سليمانيه در پايان خاطرنشان کرد:با توجه به اينکه دامنه بزه انتسابي متهمان گسترده است و تلاش و تحقيقات پليسي در جهت شناسايي مالباختگان و دستگيري ديگر مرتبطان اين پرونده کماکان ادامه دارد از شهرونداني که از سه ماه گذشته تاکنون از منزل آنان در محدوده جنوب شرق تهران سرقت صورت گرفته خواست تا جهت طرح شکايت و يا پيگيري پرونده به پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان پيروزي،خيابان نبرد شمالي خيابان شهيد بيدي مراجعه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار