بازدید 3381

حمایت منصوریان از بیرانوند مقابل فحاشی استقلالی ها

لیاقت بیرانوند این توهین ها نبود. او حقش نبود این حرف‌ها را بشنوند. این بازیکن 25 ساله در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. اول فصل بحث حضور بیرانوند در استقلال مطرح بود اما در وسط فصل بحث حضور او در پرسپولیس مطرح شد
کد خبر: ۵۶۸۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸ 14 February 2016
منصوریان، در پایان بازی مقابل استقلال از گلر تیمش دفاع کرد و بیرانوند را لایق این توهین ها ندانست.
به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی نفت تهران پس از دیدار تیمش و برد برابر استقلال تهران در کنفرانس خبری گفت:این بازی دو نکته مثبت داشت که می‌توانست ما را امروز برنده کند. اول اینکه ما بعد از حذف از آسیا فقط از لحاظ روحی و روانی با بازیکنان کار کردیم و دوم اینکه گروه آنالیز ما استقلال و تک تک بازیکنان این تیم را به خوبی مورد آنالیز قرار دادند. 
منصوریان در ادامه افزود: ما می‌دانستیم آنها روی ارسال از کناره‌ها موفق هستند. به خصوص یعقوب کریمی و میلاد فخرالدینی این کار را خوب انجام می‌دهند.
وقتی از جام حذفی حذف شدیم و مقابل استقلال شکست خوردیم خیلی‌ها به من تهمت زدند و حرف‌های بدی گفتند. من عاشق هواداران استقلال و این تیم هستم ولی هیچ وقت کم‌فروشی نکردم. جلوی تیمی بازی می‌کردم که از صمیم قلب دوست داشتم. ما هوادار نداریم و باید این نقیصه را با بازی خوب جبران کنیم.
منصوریان در مورد توهین هایی که به بیرانوند گفت: لیاقت بیرانوند این توهین ها نبود. او حقش نبود این حرف‌ها را بشنوند. این بازیکن 25 ساله در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. اول فصل بحث حضور بیرانوند در استقلال مطرح بود اما در وسط فصل بحث حضور او در پرسپولیس مطرح شد؛ لازم نیست انقدر او را اذیت کنیم و این همه توهین بشنود، بارها بازیکنانی بین دو تیم جابجا شده اند و یا دقیقه 90 مقصدشان را عوض کرده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار