بازدید 3898
۲
تحلیل

اظهارنظر قابل تامل معاون گودرزی/حمایت های وزارت از کی روش چه بود؟

معاون وزیر ورزش و جوانان مدعی شده که از سرمربی تیم ملی فوتبال حمایت می‌کنند اما مساله این است که وزارت تاکنون چه حمایتی از تیم ملی فوتبال داشته است.
کد خبر: ۵۶۷۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷ 14 February 2016
وزارت ورزش و جوانان تا جایی که حافظه تاریخی رسانه ها یاری می‌کند بیشتر از اینکه کنار تیم ملی و کارلوس کی‌روش بوده باشد مقابل او بوده است.
به گزارش تابناک ورزشی، روز گذشته نصرالله سجادی در مصاحبه ای اعلام کرد که بعید است کی‌روش استعفا داده باشد. صحبتی که جای تامل دارد. آیا معاون وزیر ورزش باید از لفظ بعید است استفاده کند یا با اطمینان در این خصوص مهم صحبت کند؟ این مساله می تواند گواه این باشد که همچنان روابط وزارت نشینان با سران فدراسیون خوب نیست که اگر بود سجادی برای اطلاع شخصی خود هم که شده می توانست با یک تماس با یکی از ارکان فدراسیون فوتبالا از ماجرای استعفای کی‌روش آگاه شود.
مساله دوم سجادی گفته بود که از کی‌روش حمایت می کنند. کاش وزارت ورزش و جوانان لیست حمایت هایی که تاکنون از کی‌روش و تیم ملی داشته را منتشر می کرد. وزارت ورزش شاید تنها نقش مهمی که در این مدت انجام داد حفظ مرد پرتغالی بود که آن هم برخلاف رویه گذشته وزارت در قبال سرمربی تیم ملی بوده است. کی‌روش درست است که در خیلی از مواقع پایش را از گیلمش درازتر می کند و گاهی صحبت هایش بوی حقارت می‌دهد اما در برخی موارد حرف حقی می زند. او سوال دارد که چرا وزارت تاکنون در حمایت از تیم ملی نه تنها هزینه نکرده بلکه با روش هایی دنبال سنگ انداختن در کار تیم ملی و شخص او هم هست. در هر صورت باید واژه حمایت معنی شود که منظور سجادی از این حمایت چیست؟ اینکه در حرف بگوییم حامی تیم ملی هستیم همان معنای پشتیبانی را می دهد؟
سجادی در همین مصاحبه اشاره ای هم دارد به اینکه نباید در کار فدراسیون فوتبال و تیم ملی دخالت کرد. معاون وزیر ورزش باید قبل از طرح این صحبت به این سوال پاسخ دهد که اگر نباید دخالنی در کار فدراسیون فوتبال کرد چرا از گوشه و کنار شنیده می شود وزارت نشینان از تعویق انتخابات فدراسیون فوتبال نالان هستند و به دنبال انتخاب سرپرست جای کفاشیان هستند؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نيم ساعت ديگه ميگه برداشت خبرنگاران و خبرگذاري از صحبتهاي من اشتباه بود
نيم ساعت ديگه ميگه برداشت خبرنگاران و خبرگذاري از صحبتهاي من اشتباه بود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار