بازدید 23354

حضور دو نامزد جامعه مدرسین در لیست اصلاح طلبان قم

چکونگی آرایش انتخاباتی گروه ها و احزاب مختلف در شهر قم، همواره یکی از مهمترین موضوعات انتخاباتی بوده که می تواند در مجموع انتخابات کشور تأثیرگذار باشد. تابناک قم در همین ارتباط در گزارشی به آخرین آرایش گروه های انتخاباتی در این شهر پرداخته است.
کد خبر: ۵۶۷۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵ 14 February 2016

در حالی که چند روز بیشتر تا شروع تبلیغات انتخابات مجلس فرصت باقی نیست، جنجال میان گروه ها و همچنین احزاب مختلف بر سر لیست های انتخاباتی به اوج خود نزدیک می شود. در واقع هر چقدر زمان به برگزاری انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی نزدیک تر می شود، تنور انتخابات نیز گرم تر و آرایش های سیاسی گروه ها و جناح های مختلف سیاسی به دنبال این جنب و جوش روشن تر می شود.

به گزارش«تابناک قم»، چکونگی آرایش انتخاباتی گروه ها و احزاب مختلف در شهر قم، همواره یکی از مهمترین موضوعات انتخاباتی بوده است که می تواند در مجموع انتخابات کشور تأثیرگذار باشد. تابناک قم در همین ارتباط در گزارشی به آخرین آرایش گروه های انتخاباتی در این شهر پرداخته است.حضور دو نامزد جامعه مدرسین در لیست اصلاح طلبان قم

پس از ملاقات جمعی از معتمدین شهر قم با آیت الله یزدی رئیس مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علیمه قم و کسب تکلیف از وی، جلسه شورای هماهنگی اصولگرایان قم تشکیل شد. اعضای این شورا ضمن بررسی وضعیت کاندیدای مطرح در حوزه انتخابیه قم، برای مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام آشتیانی، احمد امیرآبادی و حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور را به عنوان 3 گزینه مورد حمایت اصولگرایان انتخابات معرفی کردند. از لیست اعلام شده حجت‌الاسلام آشتیانی و احمد امیرآبادی نمایندگی مردم قم در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را بر عهده دارند.

کاندیداهای جامعه مدرسین در قم

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای رسمی علی لاریجانی، حجت‌الاسلام آشتیانی و حجت‌الاسلام بنایی را کاندیدای مورد حمایت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قم معرفی کرد.

در اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، خطاب به مردم استان قم آمده است: با احترام به تمام کاندیداهای محترم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در پی تماس‌های مکرر مردم شریف استان قم در مورد کاندیداهای مورد حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، برای تصدی نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قم، به اطلاع می‌رساند پس از بحث و بررسی داوطلبان محترم نمایندگی، در نهایت در جلسه مورخ 20 بهمن سال 94، شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آقایان جناب مستطاب دکتر علی لاریجانی، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ‌ محمدرضا آشتیانی و حجت‌الاسلام والمسلمین علی بنایی بیشترین آراء را به خود اختصاص داده و بدین‌وسیله به شما مردم شریف استان قم معرفی می‌شوند.

گفتنی است، در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی جامعه مدرسین علی لاریجانی و حجت الاسلام آشتیانی را در لیست جامعه مدرسین از قم قرار داده بود، و با توجه به حضور حجت الاسلام بنایی در جمع کاندیداها، لیستی دو نفره را منتشر کرد.

دو نامزد جامعه مدرسین در لیست اصلاح طلبان

عضو هیأت رئیسه شورای مشورتی اصلاح طلبان قم گفت: دو نامزد لیست جامعه مدرسین حوزه علمیه برای حوزه انتخابیه قم، مورد حمایت اصلاح طلبان قم است.

مهدی فراهانی اظهار داشت: شورای مشورتی اصلاح طلبان برای گزینه سوم مورد حمایت این جریان سیاسی، هنوز به توافق نرسید و این لیست به احتمال فراوان تا دوشنبه بسته خواهد شد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: گفت: گاهی منافع و مصالح ملی کشور اقتضا می کند که از خود گذشتگی کنیم و فهرست مشترک ما با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز بر اساس منافع ملی و مصالح کشور است، البته ما هرگز از تابلو اصلاح طلبی خود دست برنخواهیم داشت.

لازم به ذکر است که بر اساس رویه های سال گذشته در انتخابات های قم، عموماً افرادی را که جامعه مدرسین قم به عنوان نامزد معرفی می کردند، در نهایت به عنوان نماینده انتخاب شده اند.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفندماه سال جاری برگزار می شود که شهر قم سه کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

برای اطلاع از آخرین اخبار و گزارش های استان قم به تابناک قم مراجعه کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی