بازدید 3663
معاون امور زنان وخانواده رئیس جمهور در کاشان:

مجلس آینده باید برآیندی از همه نگرش‌ها باشد

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت: امیدواریم مجلسی کارآمد با برآیندی از همه گرایش‌ها و نگرش‌هایی که ریشه در واقعیات جامعه دارد شکل بگیرد.
کد خبر: ۵۶۷۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۸ 13 February 2016
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت: امیدواریم مجلسی کارآمد با برآیندی از همه گرایش‌ها و نگرش‌هایی که ریشه در واقعیات جامعه دارد شکل بگیرد.

به گزارش ایلنا، شهین‌دخت مولاوردی بعد از ظهر امروز شنبه در همایش«جوان در آینه آینده» در سالن آزادی دانشگاه‌کاشان در جمع روسا، اساتید و دانشجویان ضمن تبریک ایام‌الله دهه‌فجر، اجرای برجام و انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را به عنوان  دو اتفاق بزرگ و سرنوشت‌ساز در سی و هفتمین بهار انقلاب عنوان کرد و گفت: اجرای برجام بر اثر تلاش‌های تیم هسته‌ای به مدیریت سردار دیپلماسی(محمدجواد ظریف)تحت هدایت و نظارت‌های رهبری و درایت و تدبیر ریاست جمهور موفقیتی بزرگ برای مردم کشورمان بود.

وی توافق هسته‌ای کشورمان را به دلیل اینکه بدون تغییر رژیم، جنگ  و حمله‌نظامی به  وقوع پیوست را در دنیا بی‌سابقه دانست و گفت: در دولت تدبیر و امید توانستیم با مذاکرات برد برد کشور ایران را به یک قدرت بزرگ منطقه‌ای تبدیل کنیم .

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور با بیان اینکه بدون حضور ایران هیچ صلحی در سوریه ، منطقه و جهان شکل نمی‌گیرد، گفت: تمام  این افتخارات مدیون خون شهداء خصوصا شهدای هسته‌ای کشورمان است.

مولاوردی به شرایط خاص داخلی و خارجی دولت یازدهم در زمان تحویل گرفتن  زمام امور کشور از دولت دهم اشاره کرد و گفت: دولت‌یازدهم در شرایطی زمام امور را بدست گرفت که تحریم‌های ظالمانه و ناعادلانه و سوء‌مدیریت‌ها به رغم درآمدهای هزار میلیاردی کشور در تمام عرصه‌ها به بن‌بست رسیده بودیم.

 وی آرامش در سیاست، آسایش در اقتصاد و امنیت در فرهنگ را مهمترین تحقق شعار تبلیغاتی  رئیس‌جمهور محترم کشورمان عنوان کرد و متذکر شد: زمینه‌سازی رفع مشکلات داخلی، نجات‌ اقتصاد، توسعه روابط بین‌الملل و احیای اخلاق در جامعه طی دو سال گذشته از دیگر اقدامات دولت تدبیر و امید است.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور به ثبات نسبی اقتصادی و دو رقمی کردن تورم در دو سال گذشته اشاره کرد و گفت:  امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تورم دو رقمی فعلی را براساس فرمایشات مقام معظم رهبری به تک رقمی برسانیم.

 وی خروج از رکود تورمی کشورمان را یکی از برنامه‌های جدی دولت عنوان کرد و افزود: امیدواریم با زدودن ابهام از فضای کسب و کار و ایجاد فضای اطمینان شاهد سرمایه‌گذاری خارجی به منظور خروج  از  رکود فعلی در کشور باشیم.

مولاوردی رونق اقتصادی، توسعه صادرات غیرنفتی و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید را از اهداف مهم دولت تدبیر و امید دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم براساس برنامه ششم توسعه کشور با حمایت مردم  به سمت توسعه متوازن نزدیک شویم.

وی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو گفت: گام دوم دولت ایجاد مجلسی همزبان با ملت و همدل با دولت به منظور خروج از بحران در مسیری که در سند چشم‌انداز توسعه 20ساله پیش‌بینی شده است.

مولاوردی به وضعیت نامتعادل زنان و مردان در جامعه  اشاره کرد و گفت: همانطور که زنان در علم، دانش و هنر پیشرفت کرده‌اند باید در آستانه سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی در سیاست و اقتصاد نیز در کانون برنامه‌ریزان قرار گیرند تا بتوانیم یک الگوی مناسب از زن مسلمان را بدور از تحجر، ابتذال و افراط و تفریط به دنیا ارائه کنیم.

معاون رئیس‌جمهور با تاکید بر حضور بانوان در عرصه‌های مختلف سیاسی کشور گفت: برای اولین بار 16 نفر از بانوان در خبرگان‌رهبری و دو هزار و 34 نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند تا اعتماد به نفس و توانایی خود را در جامعه و توسعه  کشور به نمایش بگذارند .

وی با اشاره به اینکه در بررسی صلاحیت‌ها بسیاری از این بانوان با عدم احراز صلاحیت مواجه شدند، گفت: امیدواریم طی فرصت باقی‌مانده تعداد بیشتری از این خانم‌ها به این فرآیندها برگردند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور با بیان اینکه براساس نظرسنجی‌ها سرمایه‌های اجتماعی جوانان در وضعیت متناسب و خوشایندی نیست، گفت: اگر بتوانیم قدم‌های اساسی را برای ارتقای این سرمایه‌های اجتماعی برداریم موجب شکوفایی امید اجتماعی در کشورمان خواهد شد.

ملاوردی انتخابات  پیش‌رو را بسیار حساس و سرنوشت‌ساز دانست و گفت: امیدواریم با حضور حداکثری و شور و اعجاز سیاسی که به وقوع خواهد پیوست مجلسی کارآمد با برآیندی از همه گرایش‌ها و نگرش‌هایی که ریشه در واقعیات جامعه دارد شکل بگیرد تا بتواند به اهداف دولت در برون رفت وضعیت فعلی و اجرای برنامه 4 سال آینده  کمک کند.

شایان ذکر است، خانم شهین‌دخت ملاوردی در سفر امروز به کاشان پس از شرکت در جلسه هیئت‌رئیسه دانشگاه‌کاشان با حضور سرپرست فرمانداری، معاون سیاسی اجتماعی، مسئول امور بانوان، مشاور جوانان فرمانداری، رئیس و معاونین دانشگاه کاشان، با افتتاح دومین کمپ میان مدت بانوان استان اصفهان در شهرستان کاشان، از تعدادی از آسایشگاه‌های این شهر بازدید به عمل آورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی