بازدید 4490

یک تیم گردن کلفت در لیگ برتر فصل آینده!

کد خبر: ۵۶۷۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷ 13 February 2016
به گزارش تابناک ورزشی، فراز کمالوند بعد از برتری تیمش مقابل ملوان در خصوص این پیروزی گفت: بازی کیفیت خوبی داشت و زمین صاف اجازه می‌داد هر دو تیم فوتبال تاکتیکی را به نمایش بگذارند. در بین دو نیمه به بازیکنان تیمم گفتم که عقب‌نشینی نکنند و دیدید که موقعیت‌های زیادی گیرمان آمد. امروز برخلاف هفته گذشته تقریبا همه بازیکنان ما خوب بازی کردند. به خصوص وقتی کریمی، نریمان‌جهان و نصرتی به زمین آمدند کاملا مشخص بود که قدرت تیم ما افزایش پیدا کرده است.
کمالوند در خصوص دیدار هفته آینده مقابل استقلال گفت: استقلال تیم بزرگی است و به نظرم به همراه پرسپولیس شانس اول قهرمانی است. فقط امیدوارم فوتبالی بازی کنیم که از اعتبار نام آذربایجان دفاع شود. همین جا می‌گویم من آینده روشنی را برای گسترش می‌بینم و سال اولی که به تراکتور رفتم گفتم این تیم (تراکتورسازی) غول خفته است و دیدید که این تیم به قطب فوتبال تبدیل شد. حالا هم جرقه‌هایی از یک تیم گردن کلفت را در گسترش می‌بینم و اگر 3-4 بازیکن فصل بعد به این تیم اضافه شوند یکی از مدعیان کسب سهمیه خواهیم بود. جا دارد از آقایان زنوزی، سمندر، آذرنیا و خطیبی تشکر کنم که همه جوره از من حمایت کردند.

وی در خصوص اینکه یعنی امسال گسترش به کسب سهمیه امیدوار نیست، گفت: به دنبالش هستیم نه اینکه نباشیم ولی امسال سومین سال حضور گسترش‌ در لیگ است که دو سال گذشته تا روز آخر استرس سقوط را تحمل می‌کرد. اگر این اسکلت حفظ شود و 3-4 جوان لیگ یکی که پسندیده‌ام به تیم اضافه شوند، مثل سپاهان و ذوب‌آهن، گسترش‌فولاد نیزدر کنار تراکتور تنه به تنه در بالای جدول حضور خواهد داشت.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی