بازدید 4409

حکم جالب افشارزاده رونمایی شد

سرپرست باشگاه استقلال تصمیم عجیبی گرفته است و درحالی که گفته می‌شود چارت این باشگاه در حال تغییر است اما یک نفر به این چارت اضافه شد.
کد خبر: ۵۶۷۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷ 10 February 2016
با حکم بهرام افشارزاده مشاور اجرایی باشگاه و دستیار ویژه سرپرست باشگاه مشخص شد.
به گزارش تابناک ورزشی، بهرام افشارزاده در حکمی نصرالله عبداللهی پیشکسوت استقلال را به عنوان دستیار ویژه خود انتخاب کرده است.
حضور پیشکسوتان با تجربه ای مثل عبداللهی در باشگاه استقلال نه تنها بد نیست بلکه این همان راهی است که باشگاه های مردمی باید در آن قدم برداشته و از سرمایه های خود برای اداره باشگاه استفاده کنند اما مسئله ای که این حکم افشارزاده را عجیب و غیر قابل باور می کند عنوانی است که برای فعالیت عبداللهی در نظر گرفته شده است.
دستیار ویژه مدیرعامل و مشاور اجرایی واژه هایی جدیدی است که به نظر می رسد باشگاه استقلال در عرصه مدیریتی آنها را اضافه کرده است.
درحالی که وزیر ورزش چندی قبل به باشگاه استقلال این توصیه را کرد تا چارت خود را تغییر دهند و گفته می شد قرار است معاون ورزشی باشگاه برچیده شود و علی نظری جویباری هم دیگر سمتی در این باشگاه نداشته باشد اما حالا سمت جدیدی به این باشگاه اضافه شد.
البته این مساله را افشارزاده باید پاسخ دهد که دستیار ویژه مدیرعامل چه معنایی دارد و در چارت استقلال حوزه وظایف این دستیار چیست؟
آیا این تصمیم در راستای حذف معاون ورزشی است و یا قرار است در این باشگاه کارهای موازی صورت گیرد؟
تیم استقلال مقابل استقلال اهواز بازی خوبی انجام نداد اما همچنان صدرنشین است اما آیا مساله این باشگاه اضافه شدن چارت های جدید به باشگاه است؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی