بازدید 3447

دستگيري ۱۰ تروريست در مرزهاي كشور

کد خبر: ۵۶۶۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱ 10 February 2016
فرمانده نيروي انتظامي از دستگيري ۱۰ عضو گروه‌هاي تروريستی از جمله گروهك داعش در مرزهاي شرق و غرب كشور خبر داد.

به گزارش جوان، سردار حسين اشتري در حاشيه همايش فرماندهان مرزباني استان‌ها در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: جلسات هماهنگي بين دستگاه‌هاي مربوطه و نيروي انتظامي براي امنيت هر چه بيشتر مرزها برگزار مي‌شود. امروز هم شاهد برگزاري جلسه هماهنگي بين قرارگاه انتظامي بوديم.

 وي افزود: اشرار و گروه‌هاي ضد انقلاب در مرزهاي غربي و شرقي طي ماه‌هاي گذشته تحركاتي داشتند كه خوشبختانه با اقدامات پيش‌دستانه نيروي انتظامي موفق شديم با اين گروه‌هاي ضد انقلابي برخورد شايسته داشته باشيم و اجازه نفوذ آنها به داخل مرزهاي ايران را ندهيم.

فرمانده نيروي انتظامي با اعلام اينكه همكاران مرزباني ناجا موفق به شناسايي و دستگيري ۱۰ عضو تروريست داعش در مرزهاي شرقي و غربي شدند، افزود: علاوه بر دستگيري اين تروريست‌ها، تحقيقات درباره نحوه نفوذ و چگونگي فعاليت آنها همچنان ادامه دارد. 

سردار اشتري با اشاره به وجود 8 هزار و 755 كيلومتر مرز خشكي، دريايي و رودخانه‌اي گفت: اكنون تمام مرزها تحت نظر مراجع نظامي و انتظامي يعني ارتش، سپاه و نيروي انتظامي هستند. وي گفت: اكنون بخش‌هايي از مرز مسدود نشده است يا تجهيزات كامل نيست، ولي مرزباني و نيروهاي نظامي انتظامي در آن مناطق حضور دارند و امنيت برقرار است.
 
   تهديدي در مرزها احساس نمي‌كنيم

سردار قاسم رضايي، فرمانده مرزباني ناجا در حاشيه همايش با اعلام اينكه تهديدي در مرزهاي كشور احساس نمي‌كنيم، گفت: در طول ۱۰ ماه گذشته شاهد افزايش كشفيات در مرزهاي شرقي كشور به ويژه در حوزه مواد مخدر بوديم.

وي به وضعيت مرزهاي مشترك ايران با پاكستان اشاره كرد و گفت: از دولتمردان پاكستان انتظار داريم كه مانند ساير كشورها به مرزها توجه كند. اين براي ما قابل تحمل نيست كه تحركاتي در اين مرزها انجام شود و برخي از گروه‌ها و اشرار به خاك اين كشور متواري شوند.

 رضايي در پاسخ به سؤال خبرنگاري درباره پناهندگي در اروپا نيز گفت: از زماني كه اروپا فراخوان جذب پناهندگان را صادر كرد، ما نيز در مرزهاي شرقي شاهد افزايش 5/2 برابري ورود غير مجاز به كشور بوديم كه با اين افراد برخورد مي‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی