بازدید 9770

تجمع مالباختگان اصفهان برای زمین‌خواری ۲۰ ساله

صبح امروز مال‌باختگان پرونده زمین‌خواری خیابان غرضی با تجمع مقابل دادگستری اصفهان در خیابان نیکبخت، خواستار رسیدگی به این پرونده شدند.
کد خبر: ۵۶۶۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵ 08 February 2016
به گزارش فارس از اصفهان، پیش از ظهر امروز مال‌باختگان پرونده زمین‌خواری خیابان غرضی مقابل ورزشگاه نقش جهان با تجمع مقابل دادگستری اصفهان در خیابان نیکبخت خواستار رسیدگی به این پرونده شدند.

پیشتر خبرگزاری فارس در چند نوبت به تشریح این پرونده پرداخته بود. کارگران شرکت مسکن قدس اصفهان در سال 1375 زمینی را به متراژ 72 هزار مترمربع طی چهار قرارداد از سه مالک خریداری کرده‌اند، اما در حال حاضر و با وجود گذشت 20 سال از این موضوع هنوز زمین‌ها این کارگران به آن‌ها تحویل داده نشده است و فروشندگان زیر بار تحویل این زمین‌ها نمی‌روند.
تجمع مالباختگان اصفهان برای زمین‌خواری ۲۰ ساله
حکم الزام به تحویل این زمین‌ها به دادگاه ارسال‌ شده، اما این حکم نیز از سه سال گذشته تاکنون در دادگاه در جریان است و دادگاه باید هر چه سریع‌تر رأی خود را در این زمینه صادر کند تا تکلیف زمین‌های کارگران در خیابان غرضی مشخص شود.

باوجود رفت‌وآمدهای بسیار و قول دادستانی، این پرونده هنوز به سرانجام نرسیده و حاضران در تجمع نسبت به تأخیر در اجرای حکم اعتراض داشتند. این در حالی است که مراحل قضایی این پرونده تا صدور حکم و تعیین اراضی به پایان رسیده است.
تجمع مالباختگان اصفهان برای زمین‌خواری ۲۰ ساله
گفتنی است، پیش از این نیز امیررضا خادم، معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش جوانان، از دستگیری یکی از زمین‌خواران اراضی ورزشگاه بزرگ اصفهان خبر داده و گفته بود: در ادامه شناسایی و برخورد با زمین‌خواران اراضی ورزشگاه بزرگ اصفهان، سرکرده باند زمین‌خواری به نام (م.م) با اقدامات متقلبانه و تهیه اسناد مجعول و تبانی بعضی از ادارات دولتی، اقدام به اخذ چهار فقره سند جمعاً در حدود 50 هکتار بر روی اراضی دولتی و همچنین اراضی وقف و اشخاص کرده است که پس از بررسی‌های فراوان و تلاش‌های حوزه حقوقی وزارت ورزش و جوانان، اداره کل اصفهان و دادسرای انقلاب شهرستان برخوار، نامبرده دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار