بازدید 3273
سوژه

استقلال و مظلومی 3 بازی فقط 3 امتیاز!/صدرنشین زور بردن ندارد

پرویز مظلومی در نیم فصل دوم با تیمش روند نزولی در پیش گرفته است. آنها از 9 امتیاز ممکن فقط 3 امتیاز گرفتند. آیا آبی ها باید در نقل و انتقالات تقویت می شدند؟
کد خبر: ۵۶۶۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳ 08 February 2016
استقلال از اواخر نیم فصل اول روند نزولی در پیش گرفت و حالا پرویز مظلومی خطر را کنار گوش خود احساس می‌کند.
 به گزارش تابناک ورزشی، تیمی که در نیم فصل اول از پس خیلی از تیم ها بر آمد و حتی کمتر کسی فکر می‌کرد که استقلال بتواند صدرنشین باشد اما حالا دچار افت شده است افتی که باعث شده تماشاگران به شدت از عملکرد این تیم ناراضی باشند.
آبی‌پوشان پایتخت از 3 بازی قبل خود و از 9 امتیاز ممکن فقط 3 امتیاز گرفتند. دیدار با ملوان، ذوب آهن و دیدار روز گذشته مقابل استقلال اهواز. شاید اگر منصفانه به قضیه نگاه کنیم باید از دیدار روز گذشته امتیازی به استقلال ندهیم چون اکثر کارشناسان داوری اذعان کردند که توپ مهاجم استقلال اهواز در دقیقه 90 از خط رد شده بود و عملا آبی‌پوشان از یک شکست خانگی فرار کردند.
از سوی دیگر باید به این موضوع دقت داشت که تیم پرویز مظلومی اصلا خوب بازی نکرد و انگار نه انگار که استقلال صدرنشین لیگ برتر است و تیم صدرنشین همیشه یک برتری نسبت به تیم‌های دیگر دارد.
البته برای واکاوی نتایج استقلال در هفته های اخیر دلایل زیادی وجود دارد، از عملکرد این تیم در نقل و انتقالات گرفته تا عدم مدیریت افشارزاده در جذب بازیکن و خیلی مسائل دیگر ...
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی