بازدید 2171

الزامی برای تشکیل ۳ ماه یکبار شورای‌عالی جوانان نداریم

کد خبر: ۵۶۶۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹ 08 February 2016
مدیرکل ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: اینکه گفته می شود شورای عالی جوانان باید هر ۳ ماه یکبار تشکیل جلسه بدهد در هیچ کجا پیش بینی نشده است.

به گزارش مهر، سیدجواد رضوی با بیان اینکه جلسات کمیسیون های تخصصی شورای عالی جوانان ادامه دارد، افزود: این جلسات در قالب ۶ کمیسیون تخصصی تا تشکیل شورای عالی جوانان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: این کمیسیونها علاوه بر تهیه خوراک برای جلسات ستاد ساماندهی جوانان، خروجی دیگری هم دارند که همان دستور جلسه شورای عالی جوانان است.

مدیرکل ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به رسانه ای شدن محتوای جلسات کمیسیونهای تخصصی تاکید کرد: به منظور شفاف بودن محتوای جلسات و موضوعات مورد بررسی، جلسات این کمیسیونها را با حضور خبرنگاران برگزار می کنیم تا در انعکاس نظرات کارشناسی کمک شود.

رضوی در خصوص تشکیل جلسه شورای عالی جوانان گفت: به محض رسیدن به دستور مشخص، جلسه شورای عالی جوانان را برگزار می کنیم اما اینکه گفته می شود جلسات شورای عالی جوانان باید هر ۳ ماه یکبار برگزار شود را در جایی ندیده ایم.

به گزارش خبرگزاری مهر، در ماده ۶ اساسنامه تشکیل شورای عالی جوانان، بر تشکیل کمیسیونهای تخصصی شورای عالی جوانان بنا بر اقتضا و تناسب ضرورت ها و اولویتها و به منظور طراحی و برنامه ریزی مسایل جوانان تاکید شده است.

در همین راستا معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان ۶ کمیسیون تخصصی در قالب کمیسیون اوقات فراغت جوانان، کمیسیون اشتغال، اقتصاد و مسکن جوانان، کمیسیون فضای مجازی و جوانان، کمیسیون ازدواج جوانان، کمیسیون هویت و مشارکت اجتماعی جوانان و کمیسیون بین الملل جوانان با حضور نمایندگانی از دستگاه های تخصصی و صاحبنظران هر حوزه تشکیل شده و جلسات آنها به طور مرتب در حال برگزاری است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار