بازدید 4264

دفاع کیانی از قلعه نویی مقابل هواداران خشمگین

کد خبر: ۵۶۶۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۸ 08 February 2016

کاپیتان تراکتور بعد از شکست غافلگیرکننده در دیدار خانگی از هواداران این تیم خواست که کمی صبور باشند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مهدی کیانی کاپیتان تراکتورسازی پس از شکست خانگی تیمش مقابل پدیده در میکسدزون گفت:«به نظرم این یک شکست اعصاب خرد کن بود. ما در طول هفته تمرینات بسیار خوبی کرده بودیم. در نیمه اول کاملا بر بازی مسلط بودیم و حتی توپ به دست دروازه بان ما هم نخورد. پدیده از نیم موقعیتش در نیمه دوم بهترین استفاده را کرد و دو گل به ما زد و ما می توانستیم برنده بازی باشیم که با بدشانسی این اتفاق رخ نداد.»

هافبک تراکتورسازی در خصوص شرایط بد آب و هوایی در نیمه دوم تاکید کرد:وضعیت بد آب و هوا در نیمه دوم به ضرر ما شد و تا آمدیم به خودمان بیاییم دیر شده بود و بازی را باختیم و به نظرم فوتبال روی بدش را به ما نشان داد.

کیانی در مورد شعارهای هواداران علیه مدیرعامل و سرمربی باشگاه تصریح کرد:ما همیشه از هوادارانمان حمایت کرده و از آنها تشکر کرده ایم اما سرمربی در این شرایط که نمی تواند کار دیگری بکند ایشان از زمانی که آمده اند تغییرات خوبی در تیم ایجاد کرده اند و دیگر نمی توانند که خودشان بیایند و در زمین برایمان بازی کنند. باید کمی صبور باشیم و به آینده امیدوار باشیم چرا که می توانیم با چند نتیجه خوب به رده های بالایی جدول بازگردیم.


 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار