بازدید 4773

«علي دماغ» در پايتخت بازداشت شد

کد خبر: ۵۶۵۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹ 06 February 2016
سارق حرفه‌اي پايتخت معروف به «علي دماغ» که به 20 منزل دستبرد زده است،توسط پليس پايتخت شناسايي و دستگير شد.

 به گزارش مردم سالاری،دهم دي ماه خانمي به هويت «نرگس» به کلانتري 126تهرانپارس مراجعه و اظهار داشت از منزل وي در خيابان احساني سرقت شده است.

 وي در بازجويي‌هاي پليسي اظهار داشت:ساعاتي قبل پس از مراجعه به منزلمان متوجه شکسته شدن درب و سرقت ال سي دي، ساعت ديواري، راديو قديمي، مقداري خورده ريز و گوشي تلفن همراهم شدم.

 به دنبال اظهارات وي ماموران به محل سکونت مالباخته مراجعه و ضمن تحقيق از صحت گفته‌هاي شاکي مطمئن شدندکه پرونده اي در اين رابطه تشکيل و تيمي از ماموران تجسس اين يگان به صورت ويژه رسيدگي به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

در ادامه تحقيقات پليسي مشخص شد متهم از برنامه تلگرامي که شاکيه بر روي تلفن همراه خود نصب کرده بود استفاده مي کند و تصوير خود را در تلگرام قرار داده است که با بررسي گوشي شاکي ماموران موفق به پيدا کردن تصوير سارق در برنامه اجتماعي تلگرام شدند و در نهايت ساعت 2:30 بامداد 12 دي ماه عوامل گشت يگان کلانتري 126 تهرانپارس فردي را با يک دستگاه خودروي پرشيا سفيد که فاقد مدارک بوده و با عکس سارق شباهت داشت را دستگير و به کلانتري انتقال دادند.

متهم ابتدا هويت خود را «عادل» معرفي نمود که طي بررسي عوامل تجسس در مجرمين تحت کنترل و سابقه دار هويت اصلي سارق به نام «علي.ط» معروف به «علي دماغ» 24 ساله فاش شد.

در بررسي‌هاي تخصصي متهم به بيش از بيست سرقت منزل به شيوه تخريب با ديلم در محدوده تهران اعتراف نمود و بيان داشت تک به تک تمام منزلهايي را که سرقت کرده‌ام نشان مي‌دهم. متهم در ادامه اعترافاتش گفت: با فرد ديگري بنام «مهدي» با يک پرايد‌هاچبک سفيد سرقت منزل انجام مي‌داديم و منزل شاکي مذکور را نيز ما سرقت کرده‌ايم و طلا‌هاي سرقت شده را در چند طلا فروشي در خاک سفيد فروخته‌ايم و نيز مقدار زيادي لوازم خانه از ال سي دي و غيره را در آدرسي در مسعوديه نگهداري مي‌کنيم که آنجا را نيز به شما نشان مي‌دهم.

سرهنگ ضرغام اميري رييس کلانتري 126 تهرانپارس درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با اقرار متهم به بزه انتسابي در بيش از بيست فقره سرقت منزل و ارائه آدرس محل‌هاي سرقت و نيز شناسايي مالباختگان و آدرس محل جمع‌آوري وسايل سرقتي و معرفي مال خرها، متهم جهت بررسي تخصصي به همراه شاکي و پرونده تحويل کارآگاهان پايگاه چهارم پليس آگاهي فاتب شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار