بازدید 3762
گزارش

مجمع فوتبال عربستان خواهان برکناری رئیس بازیچه شده فدراسیون شد

مجمع فدراسیون عربستان خواستار برکناری احمد عید از ریاست فدراسیون عربستان قبل از موعدش شده است. رئیس کمیته انضباطی فدراسیون این کشور هم بعد از برکناری به فیفا علیه فدراسیون عربستان شکایت کرد و آنها را متهم به سیاسی‌کاری نمود.
کد خبر: ۵۶۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴ 02 February 2016

اعضای مجمع فدراسیون فوتبال عربستان به خاطر عملکرد ضعیف رئیس این فدراسیون ، خواستار برکناری وی شدند.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از حذف تیم پرخرج امیدهای عربستان در مرحله گروهی مقدماتی المپیک و ناکامی های پیاپی فوتبال عربستان در رده های مختلف، دخالت های سیاسی اخیر در فوتبال عربستان باعث شده اعضای مجمع برای عزل احمد عید از ریاست فدراسیون عربستان دست به کار شوند.

ابتدا برکناری چند مسئول بلند پایه به صورت اجباری که اعتراض شدید برخی از آنها را در پی داشت، جو منفی علیه احمد عید را تشدید کرد و حتی رئیس کمیته انضباطی این کشور به فیفا علیه فدراسیون عربستان شکایت کرد و آنها را متهم به سیاسی‌کاری نمود. پس از این شکایت مسئول بلندپایه سعودی، موضوع تعلیق فوتبال عربستان مطرح شد زیرا اسناد و مدارکی که این مسئول به فیفا علیه فدراسیون این کشور ارائه داده است اثبات می‌کند که فدراسیون این کشور کاملا سیاسی است. این تغییرات در فدراسیون عربستان نشان از این می‌دهد که رئیس فدراسیون بازیچه دست سیاستمداران است.

سایت النادی عربستان امروز گزارشی درباره اینکه مجمع فدراسیون عربستان خواستار برکناری احمد عید از ریاست فدراسیون عربستان قبل از موعدش شده است ارائه داد. این گزارش سایت سعودی به شرح زیر است: با روی آمدن احمد عید و همکارانش تمام ورزشی‌ها فکر می‌کردند که او می‌تواند به فوتبال عربستان کمک کنداما برعکس شد او تمام آرزوها را بر باد داد. او توانست تنها با اختلاف 2 رای از رقیبش خالد بن معمر به پیروزی رسید. در همان ابتدای ریاستش یکی از اعضا هیئت رئیسه به تقسیم قدرت ناعادلانه اعتراض کرد و در نتیجه فدراسیون را ترک کرد. این ابتدای مشکلات فدراسیون بود.

این منبع افزود: تمام این بی‌کفایتی‌ها و مشکلات به وجود آمده بسیاری از اعضا مجمع فدراسیون عربستان را مجاب کرده که او را قبل از موعد دوره‌اش(9 ماه مانده)  خواستار کناره‌گیری او شوند.

با توجه به این گزارش سایت عربستانی بیش از پیش برای ما محرز می‌شود که احمد عید دست‌نشانده آل‌سعود است و تصمیمات رئیس فدراسیون عربستان از سوی سیاسی‌ها تنظیم می‌شود. پس در جریان اختلاف با ایران برای برگزاری بازی‌ها در کشوری بی‌طرف بدون شک آل‌سعود تاثیر مستقیم بر آن دارد. تمام این مدارک به نقل از رسانه‌های عربستانی نشان می‌دهد که فدراسیون سعودی کاملا سیاسی است. مسئولان ما می‌توانند این‌ها را به عنوان مدارکی برای محکوم کردن فدراسیون عربستان استفاده کنند تا فیفا را مجاب  کنند فوتبال سعودی‌ها را تعلیق کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی