بازدید 4788

اشتغال‌زایی محور اساسی برنامه ششم باشد

غلامرضا کاتب
کد خبر: ۵۶۴۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰ 31 January 2016
نماینده مردم گرمسار در مجلس تاکید کرد: در برنامه ششم باید اشتغال‌زایی به عنوان یک محور اساسی در نظر گرفته شود.

غلامرضا کاتب در نطق میان دستور خود در جلسه امروز مجلس اظهار کرد: ‌امروز مهمترین مشکل کشور سرمایه نیروی انسانی است که نباید مورد غفلت واقع شود. 70 درصد جمعیت ایران جوان و جویای کار هستند و 30 درصد غیر فعال می‌باشند که هر ساله بالغ بر 800 هزار نفر فارغ‌التحصیل به جمع بیکاران اضافه شده و نرخ بیکاری فارغ‌التحصیلان هم به 42 درصد رسیده است.

وی تصریح کرد:‌ با توجه به این که برنامه ششم توسعه در دستور کار مجلس قرار دارد باید محور اصلی آن برنامه اشتغال‌زایی باشد و ساختار بانکی هم که منابع کمتری را در حوزه اشتغال‌زایی اختصاص داده اصلاح شود.

نماینده مردم گرمسار در مجلس در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: اکنون که در آستانه انتخابات قرار داریم مسئولان امنیتی باید نظارت کامل و جامع داشته باشند و اجازه ندهند مجلسی که دستاورد خون شهدا و جانبازان است پول‌های کثیف در سرنوشت ملت ایران در آن راه یابد و عزت و سلامت انتخابات را زیر سوال ببرد.

کاتب افزود: امروز به بهانه رقابت در انتخابات افراد نباید به خود اجازه دهند حرمت یکدیگر را زیر سوال ببرند و جایگاه مجلس ارزش آن را ندارد که ارزشهای انسانی زیر سوال برود.

کاتب با اشاره به مسائل حوزه انتخابیه‌اش خواستار رسیدگی وزیر نیرو برای تامین آب کشاورزی منطقه ایوانکی شد و همچنین بیان کرد: با توجه به قانون مصوب مجلس وزارت دفاع مکلف شده صنایع دفاعی خود را به بیرون از شهر تهران انتقال دهد و با وجود زیرساخت‌های موجود و نزدیک‌ترین نقطه به تهران که مناسبترین محل هم می‌باشد انتظار داریم نسبت به این موضوع توجه شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی