بازدید 4582
۱

افشاگری مدیرعامل تراکتورسازی/چه کسانی با چلوکباب تطمیع شده‌اند؟!

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی که فصل گذشته در یک نشست خبری طولانی صحبت‌های افشاگرانه‌ای زد بار دیگر از وجود افرادی که دنبال برهم زدن آرامش تراکتورسازی هستند صحبت کرد.
کد خبر: ۵۶۴۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰ 30 January 2016

ظاهرا باشگاه تراکتورسازی با مشکلات حاشیه ای عجین شده و وجود افرادی که دنبال دردسر برای این باشگاه هستند باعث شده مسائل فنی این تیم کمتر دیده شود.

به گزارش تابناک ورزشی، سعید عباسی که این روزها با ناآرامی هواداران تراکتورسازی روبرو است روزی نیست که فغانش از حاشیه سازان در نیاد. او در تازه ترین صحبت های خود افشاگری جدیدی کرده است و به تسنیم می‌گوید:  در حال حاضر اکثر این حاشیه‌سازان و مخالفان در یک تیم تبریزی دور هم جمع شده‌اند و فکر می‌کردم با این موضوع دیگر از این کارهای خود دست بر می‌دارند اما با توجه به جایگاه بزرگی که تیم تراکتورسازی در فوتبال ایران دارد آنها همچنان اهداف دیگری در سردارند به طوری که به جرأت می‌گویم بخش عمده‌ای از حواشی پیرامون تیم تراکتورسازی کار آنها بوده است. امیدوارم آنها به تیم خود بچسبند و تلاششان را برای بالا آوردن آن تیم انجام دهند.

وی ادامه داد: قیمت افرادی که از آنها خط می‌گیرند متفاوت است، بعضی از آنها با 50 هزارتومان و بعضی دیگر با یک پرس چلوکباب تطمیع می‌شوند. آقایان! من 8 سال در جبهه بودم تا باجی به رژیم بعث عراق ندهم  و مطمئن باشید در اینجا هم به هیچ‌کس باج نمی‌دهم. اگر عباسی نباشد مهم نیست بلکه مهم تیم تراکتورسازی است و حتی اگر همه شهر با من مخالف باشند از انجام کار ناصواب تمکین نمی‌کنم. همیشه به دنبال انجام کار درست بوده‌ام و در حال حاضر نیز دیدگاهم عوض نشده است. آنها تا پیش از بازی با راه‌آهن «لال» شده بودند اما با یک تساوی مقابل این تیم زبان باز کردند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که برخی می‌گویند منظورتان از این حرف‌ها رسول خطیبی است، گفت: من با خطیبی مشکلی ندارم اما جریانی سوءاستفاده‌گر وجود دارد که می‌خواهد خواسته‌های خود را تحمیل کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
شما لطف کرده تراکتور را رهاکنید و نگران تیم بزرگ تراکتور نباشید تبریز بزرگ تیم برزگ آدمهای بزرگ نیز دارد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار