بازدید 3584
بازتاب

دارنده مدال برنز المپیک برگشت اما چرا تنها تمرین می‌کرد؟

تیم ملی وزنه‌برداری که یکی از امیدهای کسب مدال در المپیک برزیل است به نظر می رسد این روزها شرایط خوبی ندارد.
کد خبر: ۵۶۴۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲ 30 January 2016
حسین توکلی به عنوان سرمربی تیم ملی وزنه برداری باید درمقام پاسخگویی در آید چرا یکی از امیدهای کسب مدال ایران باید به تنهایی تمرینات خود را انجام دهد.
به گزارش تابناک ورزشی، تا به حال در فدراسیون وزنه برداری کسی از سرمربی تیم ملی پرسیده در اردوی او چه خبر است؟ آیا اصلا حسین توکلی نظارت و یا بهتر است بپرسیم قدرتی در تیم ملی دارد؟
توکلی ظاهرا چندان تصمیم گیرنده در وزنه برداری نیست. همین تعطیلی اردوی تیم ملی چندان نمی  تواند با سیاست های سرمربی جور در بیاید اما این اتفاق افتاده است.
اکنون خبر می رسد کیانوش رستمی به تنهایی در شهر خود در حال تمرین است؟ آیا ورزشکاری که یکی از امیدهای اصلی نه فقط وزنه برداری بلکه کاروان ایران برای کسب مدال است باید به دور از شرایط حرفه ای تمرین کند؟ آیا وظیفه فدراسیون مربوطه او نیست که از ورزشکارش مواظبت کند؟
آیا اتفاقی که برای بهداد سلیمی در حین تمرینات رخ داد ممکن نیست برای وزنه بردار دیگری رخ دهد و در آن صورت تکلیف چیست؟ آیا یک وزنه بردار نیاز به پزشک تغذیه ندارد؟
حواس توکلی به کجاست؟ اگر این مساله مورد تایید او نیست چرا اعتراض نمی کند؟ آقای مرادی فردا روزی جواب این انتظارها را چطور می خواهی بدهی؟
 البته کیانوش رستمی امروز به اردوی تیم ملی اضافه شد ولی باز هم این سوال باقی می‌ماند که چرا یک ورزشکار باید تنها تمرین کند و کسی از او سراغی نگیرد؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی