بازدید 4621
۱
گزارش

ماجرای عدم حضور بازیکنان پرسپولیس در مراسم بهزادی و حضور در جشن تولد مسلمان

آن روز هم من و هم برانکو به بازیکنان گفتیم که عصر تمرین ندارند و می‌توانند با خیال راحت در این مراسم شرکت کند اما متاسفانه بازیکنان کم‌کاری کردند.
کد خبر: ۵۶۴۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲ 30 January 2016

به گزارش تابناک ورزشی، بحث عدم حضور بازیکنان پرسپولیس در مراسم ترحیم مرحوم همایون بهزادی با واکنش اهالی فوتبال رو به رو شد. این اتفاق زمانی بدتر جلوه داد که بازیکنان پرسپولیس فردای همان روز در جشن تولد محسن مسلمان شرکت کردند. محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس در این باره نظر جالبی دارد و می‌گوید: بنگر با حضورش در این مراسم معرفت خودش را نشان داد اما سایر بازیکنان متاسفانه بد کاری کردند که به این مراسم نیامدند. آن روز هم من و هم برانکو به بازیکنان گفتیم که عصر تمرین ندارند و می‌توانند با خیال راحت در این مراسم شرکت کند اما متاسفانه بازیکنان کم‌کاری کردند. هرچند که شاید کاری داشتند که به این مراسم نیامدند. باید این را هم در نظر داشت که شاید بازیکنان کار داشتند که به این مراسم نیامدند.

ماجرای عدم حضور بازیکنان پرسپولیس در مراسم بهزادی و حضور در جشن تولد مسلمان

وی درباره عکسی که از جشن تولد محسن مسلمان منتشر شده و گفته می‌شود بازیکنان به دلیل حضور در این جشن تولد به مراسم ترحیم مرحوم بهزادی نیامدند خاطرنشان کرد: درباره جشن تولد مسلمان من اطلاع ندارم چراکه این یک موضوع شخصی بوده و حتما خودشان تولد گرفتند. ما فقط دیروز یک کیک تولد به تمرین آوردیم و جشن مختصری گرفتیم اما اگر بیرون از فضای تیم و باشگاه جشنی گرفته شده این یک مراسم شخصی بوده که ما از آن بی‌خبر هستیم و ربطی هم به باشگاه ندارد.

به نظر می‌رسد محمود خوردبین به عنوان سرپرست پرسپولیس در این گفت‌و‌گو سعی کرده نه سیخ بسوزد نه کباب و در هر دو حالت هم انتقاداتی را نسبت به بازیکنان پرسپولیس دارد و هم سعی می‌کند بگوید شاید بازیکنان کار داشته اند که به ختم نیامدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
وقتی پول جای اخلاق را می گیرد. کجایید درگذشتگان پرسپولس عمو محراب٫ ایرانپاک ٫ شیرزادگان سلیمانی گنجاپور بهزادی وغیره که درس اخلاق به هواداران می دادند. یک زمانی پوشیدن پیراهن پرسپولیس افتخار بود ٫ حالا فوتبالستهای نسل حالا ......
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی