بازدید 4046

با حذف اتلتیکومادرید، بارسا برای فتح جام حذفی تنها ماند

همه چیز برای قهرمانی آسان بارسلونا مهیا شده چراکه تنها حریف قوی کاتالان ها هم از کوپا دل ری کنار رفته است
کد خبر: ۵۶۳۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱ 28 January 2016

اتلتیکو هم به مانند همشهری پرافتخار خود از گردونه رقابت‌های جام حذفی اسپانیا کنار رفت تا همه چیز برای قهرمانی آسان بارسلونا مهیا شود.

به گزارش تابناک ورزشی، اتلتیکومادرید با شکست خانگی 3 بر2 مقابل سلتاویگو در جام‌حذفی اسپانیا کنار رفت. دراین بازی دور برگشت یک‌چهارم‌نهایی این رقابت‌ها که در ورزشگاه ویسنته کالدرون برگزار شد. برای سلتا، هرناندس (22) ، (64) و جیودتی(56) گلزنی کردند.  2 گل اتلتیکو را گریژمان(22) و کوره‌آ(82) زدند.  سلتاویگو با توجه به تساوی بدون گل بازی رفت در مجموع با برتری 3 بر2 به جمع 4 تیم پایانی جام حدفی اسپانیا راه یافت.

با حذف اتلتیکومادرید، بارسا برای فتح جام حذفی تنها ماند

تیم بارسلونا هم با برتری 3 بر یک خانگی مقابل اتلتیک بیلبائو در دور برگشت یک‌چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا به جمع 4 تیم برتر این رقابت‌ها راه یافت. برای بیلبائو ایناکی ویلیامس در دقیقه 12 گلزنی کرد اما بارسا به حملات خود ادامه داد تا اینکه سوارز در دقیقه 53 گل تساوی را زد و در ادامه پیکه در دقیقه 81 و نیمار در دقیقه 90 برای بارسلونا گل زدند تا این تیم درخانه 3 بر یک به پیروزی برسند.  بارسلونا در بازی رفت درخانه حریف هم 2 بریک پیروز شده بود و با برتری مجموع 5 بر 2 به نیمه‌نهایی جام حدفی اسپانیا رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار