بازدید 6208
خبر

هندبال ایران با برد کره به حضور در جام جهانی امیدوار شد

تیم ملی هندبال ایران با پیروزی با اختلاف یک امتیاز مقابل کره به حضور در جام جهانی امیدوار شد.
کد خبر: ۵۶۳۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۴ 27 January 2016
تیم ملی هندبال کشورمان در آخرین دیدار خود مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی 2017 فرانسه برابر کره جنوبی 29 بر 28 به برتری رسید.

به گزارش تابناک ورزشی،تیم ملی هندبال کشورمان در آخرین دیدار خود مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی 2017 فرانسه برابر کره جنوبی 29 بر 28 به برتری رسید. در مرحله گروهی این رقابت‌ها ایران  برابر لبنان، امارات و چین  به برتری رسید و دو شکست نیز برابر عربستان و بحرین  به دست آورد و به‌عنوان تیم سوم گروه دوم شانس خود را برای کسب رده پنجم آسیا امتحان کرد. شاگردان عرفان اسماعیلاجیچ در ادامه برابر عمان به برتری دست یافتند و حریف کره جنوبی شدند.

هندبال ایران با برد کره به حضور در جام جهانی امیدوار شد

در دیگر دیدار این رقابت‌ها چین 30 بر 23 برابر لبنان به برتری رسید و در رده نهم این مسابقات ایستاد و لبنان نیز دهم شد. امارات نیز با برتری 31 بر 30 برابر عمان در جایگاه هفتم این مسابقات قرار گرفت.

در هفدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی 2017 فرانسه 11 تیم ایران، قطر، بحرین، عربستان، امارات، عمان، لبنان، کره جنوبی، ژاپن، سوریه و چین حضور داشتند. تیم ملی کشورمان مدال برنز دوره گذشته این رقابت‌ها را در کارنامه خود دارد.

عربستان، ژاپن و بحرین به‌همراه قطر جواز حضور در مسابقات جهانی فرانسه را کسب کردند اما هنوز تکلیف تیم پنجم آسیا برای حضور در مسابقات جهانی مشخص نشده است و کنفدراسیون هندبال آسیا با ارسال نامه به فدراسیون جهانی در انتظار مشخص شدن تعداد نهایی سهمیه‌های قاره آسیا است.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی