بازدید 2432

خداداد عزیزی: درخواست عفو نكرده ام

این موضوع به علت نبودن تعادل در میان باشگاه هاست و اگر همه باشگاه ها خصوصی و یا همه دولتی باشند این گونه اتفاقات رخ نخواهد داد.
کد خبر: ۵۶۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۸۸ - ۲۳:۴۴ 20 July 2009
عزیزی درباره صحبت های رئیس كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر اینكه خداداد درخواست عفو كرده است تاكید كرد: به هیچ عنوان چنین درخواستی نكرده ام.

در حالی كه دیروز رئیس كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام كرد در پی درخواست عفو خداداد عزیزی این بازیكن سابق تیم ملی بخشوده شده است، سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در گفتگو با شبكه خبر گفت: از قبل درباره این موضوع كه در شب عید مبعث بخشوده خواهم شد با من صحبت شده بود كه از همین طریق از مسئولان فدراسیون تشكر می كنم.

خداداد عزیزی تصریح كرد: به هیچ عنوان درخواست عفو به كسی نداده ام و بنا بر اعلام رئیس كمیته انضباطی هركس نیمی از مدت محرومیت خود را سپری كند می توان برای بخشش وی اقدام كرد.

وی افزود: به شریفی رئیس كمیته انضباطی اعلام كردم اگر بخشیده شدم تشكر می كنم و گرنه بازهم برای من مهم نیست.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز با بیان اینكه قصد دارد در اخلاق و رفتار خود تجدید نظر كند ابراز امیدواری كرد: چنین اتفاقاتی برای وی و فوتبال ایران تكرار نشود.

خداداد عزیزی با ابراز تاسف گفت : همیشه در فوتبال ایران این گونه اتفاقات وجود دارد و خواهد داشت و در برنامه های تلوزیون هم 80 درصد حاشیه ها و 20 درصد اصل فوتبال را مطرح می كنند .

وی افزود: وقتی فوتبال ایران این قدر بدبخت می شود كه در مكان نامناسبی در آسیا قرار می گیرد در این موقع همه سراغ اصل می روند تازه باز هم دنبال حاشیه هستند و خودشان نمی دانند .

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز درباره قیمت های موجود در فوتبال ایران برای بازیكنان و مربیان گفت: این موضوع به علت نبودن تعادل در میان باشگاه هاست و اگر همه باشگاه ها خصوصی و یا همه دولتی باشند این گونه اتفاقات رخ نخواهد داد.

خداداد عزیزی گفت: بازیكنی كه پارسال 200 میلیون گرفته است امسال 600 میلیون می گیرد و این موضوع به علت اختلاف زیاد میان تیم های صنعتی و دیگر تیم های لیگ است.

بازیكن سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره جانشینی برخی از بازیكنان تیم ملی كه از این تیم خداحافظی كرده اند هم گفت: فكر نمی كنم مثل بازیكنان قبلی تیم ملی ایران دوباره پیدا شوند و نسل جدید فوتبال ایران تفاوت زیادی با قبلی ها دارند.

خداداد عزیزی گفت: وقتی بازیكنان بزرگی در فوتبال ایران پیدا شدند كه این همه دلال، زیرمیزی و پول بی حساب در فوتبال وجود نداشت و اكنون این موضوع این قدر گسترده شده است كه بازیكنان مستعد به جایگاه اصلی خود نمی رسند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی