بازدید 15253

شبکه استان تهران رسما آغاز به کار کرد

شبکه اختصاصی استان تهران در مراسمی به طور رسمی آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۵۶۳۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹ 25 January 2016
شبکه اختصاصی استان تهران در مراسمی به طور رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، این شبکه از این پس به جای شبکه HD پخش می شود و شبکه قبلی تهران به عنوان شبکه اختصاصی موضوعات اقتصادی برنامه های خود را پخش می کند.

شبکه اختصاصی استان تهران رسما آغاز به کار کرد
رئیس رسانه ملی در مراسم افتتاح شبکه اختصاصی استان تهران با اشاره به فعالیت شش ساله شبکه پنج تهران که از طریق فرستنده های زمینی پخش می شد گفت: این شبکه هویت استانی اش ملی شده بود که در یک سال اخیر مأموریت اقتصادی هم پیدا کرد.

دکتر محمد سرافراز افزود: پیش از این شبکه ای که مأموریت خاص اقتصادی داشته باشد نداشتیم و از امروز با افتتاح شبکه اختصاصی استان تهران، این مأموریت به شبکه قبلی تهران واگذار شد.
وی با بیان اینکه به خاطر برخی اقدامات مناسبتی و انتخابات پیش رو شبکه استان تهران زودتر از موعد مقرر افتتاح شد، گفت: برای انتخابات خبرگان رهبری نیاز است که شبکه های استانی از نامزدهای انتخابات دعوت کند که در این شبکه ها صحبت کنند.

رئیس سازمان صدا و سیما هدف اصلی ایجاد شبکه اختصاصی استان تهران را طراحی مجموعه ای فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اطلاع رسانی با نگاهی به همه موضوعات دانست و افزود: در زمینه اطلاع رسانی، مردم منظومه ای از رفتارهایی که در استان تهران اتفاق می افتد و برای تصمیماتشان مؤثر است از طریق این شبکه بدست خواهند آورد.

سرافراز اطلاعات ترافیکی و محیط زیستی را ازجمله زمینه های کار اطلاع رسانی در شبکه اختصاصی استان تهران اعلام کرد و گفت: مردم این استان علاوه بر تلویزیون، این اطلاعات را با استفاده از فناوری های نوین و اپلیکیشن ها بر روی گوشی تلفن همراه خود دریافت خواهند کرد.
رئیس رسانه ملی با بیان اینکه ساختار جدید و متفاوتی در شبکه استان تهران طراحی شده است افزود: این شبکه با توجه به ساختارش شبکه ای چابک است که با نیروی انسانی بسیار کم اما کارآمد و جوان فعالیت می کند و امیدواریم شبکه مفیدی برای مردم استان تهران باشد.
سرافراز با اشاره به اینکه پیش از این دو شبکه خبری پرس تی وی و هیسپان تی وی به صورت HD پخش می شدند افزود: شبکه اختصاصی استان تهران نخستین شبکه ای است که با تأکید بر برنامه های تولیدی با کیفیت تصویر و وضوح بالا بر روی سیستم HD پخش می شود.
وی گفت: برای این شبکه دو استودیو و یک واحد سیار HD با استفاده از توان تکنسین های ایرانی آماده سازی و ایجاد شده است.

رئیس رسانه ملی ابراز امیدواری کرد : دستگاه های مرتبط از وزارتخانه ها تا نهادها و سازمان هایی که برای کلانشهر و استان تهران کار می کنند به این شبکه کمک کنند تا برنامه های آن برای مردم استان مفید و آموزنده باشد.
سرافراز حاشیه نشینی، ترافیک،‌ آلودگی هوا و آمار بالای طلاق را از مشکلات تهران و وجود افراد تراز اول علمی، فرهنگی و هنری در این استان را ازجمله ویژگی های تهران دانست و ابراز امیدواری کرد با همکاری همه دستگاه ها این شبکه بتواند برای بالا بردن خوبی ها و نقاط مثبت و پایین آوردن آسیب ها و نقاط منفی استان تهران تلاش کند.

مدیر شبکه تهران هم در این مراسم با اشاره به تلاش شبانه روزی سه ماه گذشته برای راه اندازی شبکه اختصاصی تهران گفت: برنامه های این شبکه علاوه بر تلویزیون بر روی تلفن های همراه مردم استان تهران پخش خواهد شد.
احسان کاوه افزود: راه اندازی این شبکه، تجربه ای عظیم است که با استفاده از تجهیزات جدید همراه با صرفه جویی های مالی صورت گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۴
يادم ميايد درفيلمي ازلورل هاردي كه لورل ليز ميخوره ودراستخر عميقي ميافته پس از چندين بار لالا پائين رفتن دوستش هاردي دراخرين لحظات اورا درحاليكه بيهوش شده بود ازاب بيرون ميكشه وفورا ميدوه يك پارچ اب مياره وميخواهد بزور به حلق دوستش بريزه تا اورا بهوش بياورد درهمين حين لورل كه كمي بهوش امده بود با ديدن تلاش دوستش با پارچ اب دوباره بيهوش ميشه حالا صداوسیما براي چند دوجين شبكه برانامه ندارد بازهم دنبال شبكه است ومعلوم نيست كه اين شبكه ا وبرنامه هاي بي مخاطب وسريالهاي فكاهي براي كي برنامه پخش می شود
فیلم خوب نداریم,فیلمی که معنایی وبامحتواباشه مثل مدارصفردرجه ویادرپناه تو,همه فیلمهامربوط به معضلات قشرپولدارازقبیل خیانت,زن دوم,ویاپلیسیها لطفابیشتردربیابیدای کارگزاران صداوسیما,وضع فرهنگی مملکت خراب
پس شبکه 5 مگه مال تهران نیود؟؟؟
هرچي بيننده كم ميشه شبكه اضافه ميشه
کلا سه تا شبکه بیننده داشت که یکیش همین HD بود اون دوتای دیگه روهم تغییر بدن شبکه های ماهواره ای خیلی سپاسگزار میشوند
کلا سه تا شبکه بیننده داشت که یکیش همین HD بود اون دوتای دیگه روهم تغییر بدن شبکه های ماهواره ای خیلی سپاسگزار میشوند
یعنی مردم بقیه استان ها آدم نیستند که شبگه HD رو حذف کردین
پس شبکه ی بازار تا حالا داشت چیکار می کرد؟ کار غیر اقتصادی
البته بینندگان باید توجه داشته باشند که لذت تماشای تصاویر و ویدیوهای فول اچ دی فول اسکرین یعنی وضوح بسیار بالا فقط و فقط در تلوزیونهای فول اچ دی ال ایی دی قابل دریافت است نه ال سی دی ها و پلاسما ها و ست باکس ها
امیدوارم همچنان پخش مناظر طبیعی بسیار زیبای ایران و جهان و آسمان شب و انیمیشنهای فوق العاده و مسابقات ورزشی بخصوص زنده فوتبال و .... مدنظر باشد نه اینکه هی سخنرانی و مجری پخش کنند در شبکه اچ دی...!!!
متاسفانه صدا و سیما به جای افزایش کیفیت برنامه ها دنبال افزایش کمیت است
زمانی که این شبکه سر ساعت های مشخص دایم فیلم سینمایی پخش می کرد من به همراه خانواده همیشه این شبکه را می دیدیم. بعد از مدتی کیفیت برنامه های تلویزیون به طور کامل افت کرد و همچنین این شبکه هم تقریبا دیگر برنامه های قابل توجهی نداشت. الان هم که تیر خلاص را زدند و کلا یکی از دو شبکه تلویزیون که بدرد می خورد را نابود کردند.
اینجوری دارند مردم را از دیدن شبکه های داخلی به دیدن شبکه های خارجی ترقیب می کنند. ...
من تلویزیون اصلا نمی بینم البته خوشبختانه
من فقط دو تا سریال تو تلویزیون نگاه میکنم . برنامه هاش خیلی کسل کننده و بی حاله اصلا دوست ندارم تلویزیون روشن کنم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی