بازدید 3942

سازمان لیگ جا زد؛ تخفیفی به اسپانسر لیگ ندادیم

سازمان لیگ اعلام کرد هیچ گونه تخفیفی بابت فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر به شرکت پیمانکار تبلیغات محیطی این بازی‌ها داده نشده است.
کد خبر: ۵۶۳۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰ 25 January 2016

با توجه به خبر منتشر شده در برخی از رسانه ها درباره تخفیف داده شده به پیمانکار تبلیغات محیطی روابط عمومی سازمان لیگ اطلاعیه صادر کرد.
به گزارش تابناک ورزشی، چند روزی بود که مطرح کرده بودند سازمان لیگ به کانون ایران نوین مبلغ 40 میلیارد تومان تخفیف داه است که این مساله واکنش های منفی از سوی برخی باشگاه ها را به دنبال داشت که یکی از این باشگاه ها استقلال بود.
شاهرخ سبک دست که اسپانسر استقلال به شمار می رود در قبال این تصمیم و خبر منتشر شده موضع گیری کرد و گفت پس چطور بتوانند پول بازیکنان را تامین کنند.
در نتیجه این واکنش های منفی سازمان لیگ  که ظاهرا چنین تصمیمی را در سر می پرورانده در اطلاعیه ای  اعلام کرد: هیچ گونه تخفیفی بابت سال جاری به شرکت پیمانکار داده نشده و شرکت مذکور مکلف است تمامی مفاد قرارداد را به نحو احسن انجام دهد.

همچنین روابط عمومی سازمان لیگ درباره اعلام نظر اسپانسر باشگاه استقلال مبنی بر تخفیف سازمان لیگ به اسپانسر تبلیغات محیطی تاکید کرد این موضوع صحت نداشته و ناشی از عدم اطلاعات دقیق است و به هیچ وجه موضوع تخفیف به شرکت تبلیغاتی دور زمین واقعیت ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست